Heips!
Henk.koht oon sitä mieltä, että jos haluaa testailla vielä ensimmäisen plussan jälkeen, niin kannattaa käyttää ihan perus viivatestejä. Noi digit voivat olla tosi harhaanjohtavia!
Ite testasin ekan kerran 4+1 ihan pc:n liuskalla ja siihen piirtyi selvä plussa heti. Menkat oli siinä kohtaa sen 2 päivää myöhässä. Kävin samana päivänä hakemassa sen digin ja sain tulokseksi 1-2. Tein kokeeksi 7+4 uuden digin ja sain silloin 2-3. Olin kuitenkin samana päivänä käynyt varhaisultrassa ja tiesin aivan täysin millä viikolla olen ja se vastasi juuri tuota 7+4. Syke löytyi ja kaikki oli kunnossa. Kierto siis oli sen 28päivää plussakierrossa. Ja tällä hetkellä siis rv 16+2 :heart:
Eli ei kannata ihan sumeena luottaa niihin digeihin. Siis ehdottomasti antaa oikean tuloksen siinä, jos saat sillä positiivisen, mutta viikot voivat heittää! Näin sanottiin myös neuvolassa
Luota vaan omaan vaistoosi , äläkä ole huolissasi! Mikäli mietityttää niin kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää verinäytteeseen ja sieltä saa ainakin hcg-määrät ja sitä mukaa varmuuden, että raskaus on "normaali".
Tsemppiä!