CLA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yötär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yötär

Jäsen
02.04.2005
736
0
16
Tuossa kun on jo pitkä ketju Tonalinista niin en sinne viittiny sekaan ympätä... Mä siis olen syöny reilun 2kk ihan perus CLA kapseleita. Naturamedin CLA Extra, on merkki.
Onko kellään kokemuksia näistä?

Vielä ei ole mainittavasti senttejä hävinny, 0,5cm reidestä ja vyötäröstä vaikka paino ei ole pudonnu. Mutta iho mulla on parempi kun vuosikausiin näin talvella =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 08:22 yötär kirjoitti:
Mutta iho mulla on parempi kun vuosikausiin näin talvella =)

Rasvaa rasvaa... sitä ihokin tarvitsee... :D Tuota epäterveellistä maitorasvaa ;)

OT:
Minä huomasin karppauksen vaikutuksen ekan kerran konkreettisesti mun naamassa. Ennen oli pientä kuivunutta "röhnää" poskilla joka saattoi ärtyä todella julman näköiseksi pesun jälkeen. Nyt ihottuma on muisto vain ja ehkä häviävän pieni taipumus siihen.

On kai se uskottava tohon rasvaan, vaikka onkin epäterveellistä ja ällöttävää :D :whistle:

Mutta kun en muuten noita maitotuotteita käytä, paitsi rasvattomia joitain niin pysyn kapseleissa ihan mielelläni jos iho näin tykkää =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 14:08 yötär kirjoitti:
On kai se uskottava tohon rasvaan, vaikka onkin epäterveellistä ja ällöttävää :D :whistle:

Kapselit on siisti tapa syödä :D Eikä rasva ole epäterveellistä. Eihän niin sano edes KTL. Ihminen tarvitsee rasvaa. Ainoa josta olen KTLn kanssa eri mieltä on rasvan lähde sekä sen määrä. Mutta ei nekään ihan vähää suosittele, harva laihduttaja saa ruokavaliostaan sen 25-30E%

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 14:48 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 14:08 yötär kirjoitti:

Kapselit on siisti tapa syödä :D Eikä rasva ole epäterveellistä. Eihän niin sano edes KTL. Ihminen tarvitsee rasvaa. Ainoa josta olen KTLn kanssa eri mieltä on rasvan lähde sekä sen määrä. Mutta ei nekään ihan vähää suosittele, harva laihduttaja saa ruokavaliostaan sen 25-30E%

Sarkasmia mukana tossa mun kirjotuksessa ;) Ihan totta on tuo rasva juttu ja ainakaan kalorilaskurin mukaan mä en saa tarpeeks, paitsi jos mennään sit sille epäterveen rasvan puolelle :whistle:

Yhteistyössä