Citymarketissa halvalla Vikingin goreja sekä Reima-ja Kivat-pipoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
...ihan vaan siltä varalta että jotakuta sattuisi kiinnostamaan :whistle: .
Ostin tytölle ensi talveksi Vikingin goret 30 eurolla ja lapsille Reiman pipoja & yhden Kivat-kypärämyssyn 5 eurolla kappale =)
Ja kävin siis Kupittaan Citymarketissa, muuallakin on ollut ainakin noita pipoja tarjouksessa. Haalareita ja toppa-asujakin oli suht edullisesti, mutta niihin en sen tarkemmin perehtynyt koska molemmille on jo ensi talven vaatteet valmiina.

mun on pakko pistää paremmaksi ja tulla tänne kehumaan kun ostin tytölle reimatecin haalarin talveks 48e.llä ja vikingin goret 21e.lle! :D
mutta juu prismassa mäkin katselin alennusvaatteita..cittariin vosi viikonlopuna poiketa..vaikak meilläkin ensi tlaven vaatetus kunnossa!

p.s. oliko cittariin tullut jo lotan ja lasiin 2-osaisia kevätpukuja?jos niin miltä näytti?
ajattelin kun olis tollanen alennuslappu et jos tytölle toiseks puvuks ostais!

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
mun on pakko pistää paremmaksi ja tulla tänne kehumaan kun ostin tytölle reimatecin haalarin talveks 48e.llä ja vikingin goret 21e.lle! :D
mutta juu prismassa mäkin katselin alennusvaatteita..cittariin vosi viikonlopuna poiketa..vaikak meilläkin ensi tlaven vaatetus kunnossa!

p.s. oliko cittariin tullut jo lotan ja lasiin 2-osaisia kevätpukuja?jos niin miltä näytti?

Mistä noin edullisesti löysit? meillä ei oo koskaan hyvii tarjouksia,tai jos on,ni kokoja ei ainakaan :/ Mä ostin meidän pienimmille Reimatecin talvikengät ens talveksi,mutta hintaa oli viel 27,50.

Mä ostin viime keväänä tämän talven Vikingit 20 ?/pari, mutta nyt jouduin pulittamaan hieman enemmän kun tyttö tarvitsee jo kokoa 29 ensi talveksi, ja ne maksoivat enemmän :). Pojalle pitäisi vielä goret löytää...Tytöllä on jo koon 30 Reimatec-talvikengätkin valmiina, 25? maksoivat.
Mä olen ostanut ensi talveksi myös Lassietecin takin ja housut (tytön maksoi 39? ja pojan 40?) sekä tytölle Everestin vettäpitävän haalarin 34.90? (urheilukaupasta). Pojalle Lassie supratech tai mikälie parillakympillä. Mutta jos tuohon hintaan tulee Reimateciä vastaan niin taatusti ostan vaikkei tarvittaisikaan :whistle: . Tytön tämän kevään (ja ensi syksyn) Reimatec vk-haalari maksoi jotain neljäkymppiä Stockmannin alessa :).
Cittarissa oli jo jonkin verran välikausipukuja, huomasin ainakin Remut, Lassiet ja Reimatecit, Lottaa & Lassia en huomannut mutta saattoi siellä niitäkin jo olla :).
Ai niin, Turun Stockmannillakin oli hyviä alennuksia kosteussuojavaatteissa. Toppasellaisissa siis. Ja Wiklundilla oli Eccon talvi-goreja ja muita kenkiä -50% ja -70%.
Ja tämän päivän Turun Sanomissa oli 25% alekuponki Junnumestaan ja Mukelomestaan, mistä tahansa normaalihintaisesta lastenvaatteesta saa tuon 25 prossaa pois. Ostin syksyllä vastaavalla kupongilla pojalle tämän talven Remu-haalarin :).
Terveisin nimimerkki Alehyllyt ja poistokorit ovat elämäni suola B)

Alkuperäinen kirjoittaja Petite:

Mistä noin edullisesti löysit? meillä ei oo koskaan hyvii tarjouksia,tai jos on,ni kokoja ei ainakaan :/ Mä ostin meidän pienimmille Reimatecin talvikengät ens talveksi,mutta hintaa oli viel 27,50.

Täällä on nicky&nelly myynyt viimekauden toppahaalareita -50% ja sit jossain vaiheessa siitäkin sai vielä lisäalen -20% . Hirveesti ei hintaa jäänyt 129e haalarille :)

Alkuperäinen kirjoittaja ElecktricBlue:
Paljon te ostatte kasvunvaraa jos otatte ensi talveksi esim kenkiä tai vaatteita? Minkä verran isomman koon?

Kengissä olen ottanut 2 numeroa isomman mikä on tänä talvena käytössä, ja parin vuoden ajan arvio on ainakin osunut oikeaan. Tytöllä on nyt Vikingin goret kokoa 27 ja ensi talveksi ostin 29. Viime talvena kengänkoko oli 25 ja nuo 27:t ostin siis vuosi sitten alesta ja ne ovat tänä talvena sopivat.
Haalareissa ostan yleensä yhtä kokoa suuremman, ja hyvin on nekin arviot kohdalleen osuneet. Tyttö käyttää nyt kokoa 104-110, joista 110 mahtuu vielä ensi talvenkin, ja odottamassa on jo 116-senttisiä talvivaatteita jotka taas otetaan käyttöön ensi vuoden alussa ja ne mahtuvat sitä seuraavana talvenakin vielä. Poika kulkee tämän talven 98 cm vaatteissa ja ensi talveksi on 104-senttistä, yksi 104 cm asu otettiin jo nyt käyttöön (lahkeet ja hihat taitettuna) ja 110-senttistä ostetaan sitten ensi vuodenvaihteen jälkeen alesta.
(tajusikohan kukaan sanaakaan :ashamed: )

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:

Täällä on nicky&nelly myynyt viimekauden toppahaalareita -50% ja sit jossain vaiheessa siitäkin sai vielä lisäalen -20% . Hirveesti ei hintaa jäänyt 129e haalarille :)

juu juuri tuon nickyn ja nellyn tarjouksen käytin hyväkseni.
kengät ostin kenkäexpertiltä -70%..myiväötkaikki alsten tlavikengät tuolla alennuksella :D !
Pojan kengän kokoa en uskaltanut alkaa arvailemaan ensi syksyksi ja talveksi..kun on nyt vasta 4kk!

täällä myös toinen jolle lastenvaateiden alekorit ym on elämänsuola..ja kyllä on säästynyt pitkä penni..! :)

täällä myös toinen jolle lastenvaateiden alekorit ym on elämänsuola..ja kyllä on säästynyt pitkä penni..! :)

Niissä tosiaan säästää =)
Moni sanoo, ettei ole varaa kalliisiin kosteussuojavaatteisiin ja goreihin, ja maksavat silti ei-kosteussuojatuista haalareista, kurahousuista, ei-vettäpitävistä kengistä ja talvikumppareista tuplasti enemmän mitä minä maksan meidän lasten vaatteista...plus että saan niistä vielä hyvän hinnan kun myyn ne pois.
Täytyy vaan olla liikkeellä oikeaan aikaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja ElecktricBlue:
Paljon te ostatte kasvunvaraa jos otatte ensi talveksi esim kenkiä tai vaatteita? Minkä verran isomman koon?

No vaikkapa 116cm käyttävälle ostin 122cm toppakamppeet. Ja 92cm käyttävälle ostin jo 104cm, koska tuo 92cm menee nipin napin tän talven. Kengissä ostan 2 numeroa isommat. Ja ostan läjän kenkiä, jos niitä halvalla saa. Ei ne oo käsiin jääny koskaan. Kintaita ostan pinon, jos ne on oikeasti halvat.

Hankin aina ennakkoon vaatteet lapsille. Saan laatua halvalla.

Sitten käy niin kuin mulle tänä talvena, ostin talvivaatteet alesta ja kengät
tytöllä ei ollut jalka kasvanut yhtään eli viime vuotiset on vielä ihan sopivat, nyt nuo odottavat jos ensi talvena olisivat sopivat, pojalla taas oli jalka kasvanut normaalin 2 nron sijaan 4 nroa joten naapurille myin alekengät ja ostin täydellä hinnalla uudet :(
Toppavaatteet olisivat saaneet olla ehkä pojalle kokoa isommat ja tytölle meni viime vuotiset, eli hänellä on ensi talveen vermeet olleet jo vuoden kaapissa ja vielä saavat ollakin, onneksi tuli ostettua sellaista väriä että varmaan kelpaa vielä ensi vuonnakin

ja poris ei ikinä oo mitää hyviä tarjouksia...tai sit mä oon pihi!hm:llä esimerkiks ei pojille o alessa just mitää!tytöil taas löytyy tanko kaupalla =( ja tän oon huomannu melkee joka kaupassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Niissä tosiaan säästää =)
Moni sanoo, ettei ole varaa kalliisiin kosteussuojavaatteisiin ja goreihin, ja maksavat silti ei-kosteussuojatuista haalareista, kurahousuista, ei-vettäpitävistä kengistä ja talvikumppareista tuplasti enemmän mitä minä maksan meidän lasten vaatteista...plus että saan niistä vielä hyvän hinnan kun myyn ne pois.
Täytyy vaan olla liikkeellä oikeaan aikaan B)

niinpä..
meilläkin esim ensitalven vaatteet tosiaan hommattu jo nyt..
poitsulle 2-osainen jonathanin puku 30e, lennen haalari 40e.
neidille reimatecinhaalari 48e ja vikingin goret 21e. vielä yritän 2-osaista pukua jostain bongailla.
kun nämä saa edullsiesti niin sitten voi hyvällä omalla tunnolla ostaa myös ne ns. hömppävaatteet :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
juu mie ostin pojalle reimatecin haalarin 30 eurolla :) mutta sitten asusteet maksoivat saman verran että saatiin nätti setti :snotty:

mutta olihan se silti edullinen ja ne asusteet olis tarvinnut vaikka olis ollut normihintainen haalari ;)

Voi kun mäkin osaisin ennakoida noin hyvin...kauheesti menee rahaa vaatteisiin. Antakaa nyt vähän vinkkejä, milloin ja mistä alesta pitäisi ostaa kutakin vuodenaikaa varten...? Mäkin pengoin Cittarissa sitä pipokoria mutten vaan osannut yhtään ajatella että mitä ja minkälaista tarvitsisi...

Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitti :):
Voi kun mäkin osaisin ennakoida noin hyvin...kauheesti menee rahaa vaatteisiin. Antakaa nyt vähän vinkkejä, milloin ja mistä alesta pitäisi ostaa kutakin vuodenaikaa varten...? Mäkin pengoin Cittarissa sitä pipokoria mutten vaan osannut yhtään ajatella että mitä ja minkälaista tarvitsisi...

no nyt joulun jälkeisestä alesta ensi talveksi varsinkin ulkovaatteet kannattaa homamta..niissä säästää todella pitkän pennin. yleensä kokoa isompi riittää..kengissä kantsii ostaa 2 kokoa isommat!
ja sit vielä vinkki että laput kannataa jättää vaatteisiin ja ottaa pois vasta kun oikeasti ottaa käyttöön..jos käykin niin ikävästi ettei se sovikaan niin helpompi myydä uutena tuotteena eteenpäin. :)

KASVUNVARAA: 2 kokoa isompi haalari kun tänä talvena ollut. Eli jos nyt vaikka 86cm niin en s talvena 98cm. Tolla isolla pojalla (5,5v) oli nyt 122cm reiman haalari niin esn talveks ajattelisin 128-134. Tuo kun ei hirveesti kasva enää tuossa iässä niin varmaan 128cm olisi ihan ok jos on reiman. Ne kun on reiluja.

Kenkiä ihan vaan yhden numeron isompina.

Yhteistyössä