Cittarissa välikausipukuja?

Eli onko cittarissa hyviä välikausipukuja (koko 80 cm)? Minkä merkkisiä sieltä löytyy ja minkä hintaisia mahtavat olla? Kiitos, jos joku viittii vastata. Ollaan lähdössä kaupunkiin ostoksille ja en viittis turhaan ravata kauppoja.
 
mie
mä katoin eielen cittarista oli ihania välkikausipukuja ja juuri tuota 80cm ja halpoja harmitti oikein kun meidän 11kk ikäiselle ostin kalliin reimatecin :(kun konttaa olis menny kyllä lasseikin tai joku muu .. mutta suosittelen :)
 
Eilen kävin katsomassa ja kaikkea löytyy maan ja taivaan välillä. Halvimmat taisi olla 29,90 (Lotta ja Lassi, Cittarin oma malli?), Remuja, Lassiteciä (60 e), jne. jne. Kalleimmat oli 100 euron pintaan. Sinne siis vaan katsomaan oman cittarin valikoimaa, nehän vähän vaihtelee.

Itse päädyin taas Reimateciin (kaksiosainen) kun oli ainoa, missä oli oikeankokoista pukua suht unisex-väreissä (nyt käyttäjä poika, mutta seuraava käyttäjä tyttö). en viitsi ostaa noita poikien pukuja, kun ei niitä sitten tytöllä kehtaa käyttää. Lassietecissä ois ollu yksi väri sopiva, mutta siinä ei ollut kuin isojen kokoja :(<br><br>
 
Minulla on Huuto.netissä myynnissä hyvä Reiman 2-os. välikausiasu 80 cm:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=49425216

Käypäs vilkaisemassa sitä, jos kiinnostaa! Itse ostin tämän viime vuonna juuri Cittarista ja nyt pitäisi löytää uusi samanlainen, mutta isompi koko. =)
 
höh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 15:17 Commander kirjoitti:
Eilen kävin katsomassa ja kaikkea löytyy maan ja taivaan välillä. Halvimmat taisi olla 29,90 (Lotta ja Lassi, Cittarin oma malli?), Remuja, Lassiteciä (60 e), jne. jne. Kalleimmat oli 100 euron pintaan. Sinne siis vaan katsomaan oman cittarin valikoimaa, nehän vähän vaihtelee.

Itse päädyin taas Reimateciin (kaksiosainen) kun oli ainoa, missä oli oikeankokoista pukua suht unisex-väreissä (nyt käyttäjä poika, mutta seuraava käyttäjä tyttö). en viitsi ostaa noita poikien pukuja, kun ei niitä sitten tytöllä kehtaa käyttää. Lassietecissä ois ollu yksi väri sopiva, mutta siinä ei ollut kuin isojen kokoja :(
Miksi ei kehtaa käyttää tytöillä poikien pukuja, eikö väri ole sopiva?!? :headwall:
 
Kiitos. Pitääpä käydä tänään kattelemassa. OOn kyllä menossa jesperjunior-lastenvaatekutsuille ja sieltähän saisi ainakin jonathanin puvun. Tyyrishän sekin kyllä on.
Ja kauris 71: Etsin pukua tytölle, joten myynnissä oleva puku on meille mielestäni liian poikamainen. Kiitos kuitenkin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 21:47 Kauris 71 kirjoitti:
Kävin tänään Cittarissa ja myyjä sanoi kevään tulleen vähän liian aikaisin. Välikausivaatteita on tulossa ainakin tänne meidän lähimyymälään vasta ensi viikolla. :)
Häh? Cittarissahan on tän kuun plussatarjouksena Lassien välikausihaalari tarjouksessa alle 50? Tosin mainoksessa lukee että toppapuku, mutta toi mitään toppaa ole :whistle:
 
ticare
Itse ostin just tällä vkolla cittarista Lassien välikausihaalarin (n.55?) eli kyl niit jos kaupas on.
Meillä oli toppapukukin Lassie ja siihen olemme olleet ihan tyytyväisiä, joten siksi valitisin nytkin saman merkin.
 
Ja minä kun ostelen lapsille välikausi haalarit ja ens talven toppa haalarit kirppikseltä.... :eek: Miks pitäs ostaa kalliita pukuja kun ne ei kuitenkaan mahdu kun sen yhden talven/kevään/syksyn.... ihan yhtä hyviä kirppariltakin löytää kun ei osta mitään retkuja. Mä ainakin löytänyt ihan uuden veroisia tyyliin 8 eurolla... Mä sitten vissiin oon huono äiti kun en ostele lapsille tuliteriä reimatecia!!?? siitähän täällä vaahdotaan koko ajan!
 
Pyrystiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 21:40 äipäke83 kirjoitti:
Ja minä kun ostelen lapsille välikausi haalarit ja ens talven toppa haalarit kirppikseltä.... :eek: Miks pitäs ostaa kalliita pukuja kun ne ei kuitenkaan mahdu kun sen yhden talven/kevään/syksyn.... ihan yhtä hyviä kirppariltakin löytää kun ei osta mitään retkuja. Mä ainakin löytänyt ihan uuden veroisia tyyliin 8 eurolla... Mä sitten vissiin oon huono äiti kun en ostele lapsille tuliteriä reimatecia!!?? siitähän täällä vaahdotaan koko ajan!
Kukaan ei varmaan syyttele huonoksi äidiksi, jos lapsella vaan on asianmukaiset vaatteet. Sama se minkämerkkiset ne ovat tai mikä niiden ostopaikka on.

Mutta jonkunhan ne vaatteet on ostettava uutena, että toisaalta turha vaahdota toisiinkaan päin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 10:59 höh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 15:17 Commander kirjoitti:
Eilen kävin katsomassa ja kaikkea löytyy maan ja taivaan välillä. Halvimmat taisi olla 29,90 (Lotta ja Lassi, Cittarin oma malli?), Remuja, Lassiteciä (60 e), jne. jne. Kalleimmat oli 100 euron pintaan. Sinne siis vaan katsomaan oman cittarin valikoimaa, nehän vähän vaihtelee.

Itse päädyin taas Reimateciin (kaksiosainen) kun oli ainoa, missä oli oikeankokoista pukua suht unisex-väreissä (nyt käyttäjä poika, mutta seuraava käyttäjä tyttö). en viitsi ostaa noita poikien pukuja, kun ei niitä sitten tytöllä kehtaa käyttää. Lassietecissä ois ollu yksi väri sopiva, mutta siinä ei ollut kuin isojen kokoja :(
Miksi ei kehtaa käyttää tytöillä poikien pukuja, eikö väri ole sopiva?!? :headwall:
Anteeksi kovasti, mutta en halua käyttää tytöllä tummansinistä haalaria, jossa on joku auton kuva. Makuasioita...Mieluummin siis ostan nyt mahdollisimman unisex-värisiä vaatteita, kuin että joutuisin ostamaan tytölle sitten kokonaan uudet haalarit.

Ja mitä tulee tähän reimatec-keskusteluun, niin en todellakaan ole "merkkivaate"-ihminen, eli en paljon merkkien mukaan ostele. Yleensä meillä on niin lapsilla kuin aikuisillakin lindex/h&m -tason vaatteita, tai ihan cittarin/Prisman kamaa. Mutta kaksi kertaa on nyt käynyt niin, että muissa haalareissa ei ole ollut sopivaa kokoa oikeassa värissä, joten olemme hintaa hikoillen ostaneet reiman. Tosin on kyllä kannattanut, edellistä reimaa käytettiin yhteensä varmaan lähemmäs 7 kk tuon omituisen talven takia, eikä siinä ole vieläkään minkäänlaista jälkeä, että sitä olisi käytetty. Ja on pesty koneessakin pari kertaa. Eikä tartte kurahaalareita, kun ei kastu läpi vaikka lätäkössä istuu :) Säästettiin sitten siinä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 12:32 vieras kirjoitti:
Minä ostin Cittarin mammuttimarkkinoilta Lassien välikausihaalarin 25 eurolla, ja näkyy olevan samoja haalareita edelleen myynnissä hintaan 34,90e eli kyllä niitä jo löytyy.
Minä kanssa ostin mammuttimarkkinoilta saman puvun. Väritys oli tosi hyvä. Ja vaikuttaa tosi kivalta.

mimmi
 

Yhteistyössä