citalopramin lopettamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "smeagol"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"smeagol"

Vieras
olen siis 3 vuoden napostelun jälkeen lääkärin luvalla aloittanut lopettelun. eli syön nyt 20mg joka toinen päivä ja 10mg joka toinen päivä. aloitin siis näin 1½ viikkoo sit ja nyt on 4 päivää ollu etova olo, huimaa. päähän tulee sähkömäisiä kipuja ja muutenkin lihakset iha vitun jumis ja nyt eile ja tänää ihan mieletön päänsärky, ja vaiheittainen väsymys ihan tosi paha. olis kiva kuulla tähän kurjuuteen jotain selviytymistarinoita.

Minä tulin vahingossa raskaaksi kesken lääkityksen (oli myös 1 lääke jonka aikana EI saanut tulla raskaaksi.. ) ja jouduin lopettamaan kertarysäyksellä.
Olo oli epätodellinen, kävellessä keinahteli kummasti ja sain "pieniä sähköiskuja" eripuolille vartaloa, varsinkin käsiin.
Muistaakseni kesti pari viikkoa ja sitten helpotti. Citalopramin annostus oli korkea, mutta tarkkaa määrää en muista. Mutta masennus ei palannut =)

Mulla kans tuli noita sähkömäisiä tuikkauksia, kun ekaa kertaa lopettelin synnytyksen takia.

Toisella poisjättökerralla niitä tuli paljon vähemmän ja nykyään ei tule vaikka kuinka unohtelisin ottaa pillerit :)

Eli ehkä a) mun elimistö tottui lopetettuaan kerran tai sit b) toinen mun teoria oli, että elimistöni ei olisi ollut ekalla kerralla valmis luopumaan niistä.

[QUOTE="Helis";23519727]Mulla kans tuli noita sähkömäisiä tuikkauksia, kun ekaa kertaa lopettelin synnytyksen takia.

Toisella poisjättökerralla niitä tuli paljon vähemmän ja nykyään ei tule vaikka kuinka unohtelisin ottaa pillerit :)

Eli ehkä a) mun elimistö tottui lopetettuaan kerran tai sit b) toinen mun teoria oli, että elimistöni ei olisi ollut ekalla kerralla valmis luopumaan niistä.[/QUOTE]

Tai siis mulla on escitalopraami, mut se on lähes sama asia.