Mä olen myös kertonut lasteni ikiä joskus väärin jne, jottei ihan tunnistettaisiAlkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1118712,25Alkuperäinen kirjoittaja endie:mikäs tää alaston salissa juttu on ???Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Nyt Sörhis sä et pääse tästä enää mihinkäänAlkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Multa ei vain meinannut, vaan lensi, kun tajusin mokani. Alaston salissa sai jatkoa, paitsi että tämä on vielä pahempi .
Sörhiksen kommentti klo 21.03. En koskaan unohda kirjoihin liittyviä keskusteluita B)
voi ei.
tää pyhä 1nkertaisuus on kyllä kertonut, et hällä on kaksi lasta
mielenkiintoista,mielenkiintoista
Siraf sanon minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Jos sana tulee latinasta, niin lausutaan kiraf, muuten sanoisin edelleen siraf. :snotty:
Ihme pelleilyä brändin luojalta valita sana, joka ei ole millään kielellä oikein (kuvana kuitenkin kirahvintapainen) :kieh:
Kuk on "tiedäthän mikä" ruotsiksi!Alkuperäinen kirjoittaja ¨¨:Tuttavani luki paitojen lapuista pitkään, että "Ufakuk", kunnes tajusi, että merkki on UfaKlik" silleen vähän hassuilla kirjaimilla.
no uuh mama...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:BustedAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Nyt Sörhis sä et pääse tästä enää mihinkäänAlkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Multa ei vain meinannut, vaan lensi, kun tajusin mokani. Alaston salissa sai jatkoa, paitsi että tämä on vielä pahempi .
No okei, nyt ymmärrän sit miks olin ajatellut lapsesi vanhemmiksiAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä olen myös kertonut lasteni ikiä joskus väärin jne, jottei ihan tunnistettaisi
en tiedä minkä maalainen tää merkki on mutta englannin säännöillä lausuisin siraf, miettikääs miten lausutte city, cinderella tm.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noudatan yleisesti (jos en tiedä kieltä) sitä lausumistapaa, jossa etuvokaalia ennen tuleva c lausutaan ässänä, ja takavokaalia ennen oleva c koona. Näin ciraf -> siraff... Tämä sääntö pätee hyvin moneen, esim cecilia, camilla, nico, coca-cola...