CIN III / papa luokka III/IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lily-Jane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lily-Jane

Jäsen
04.11.2007
983
0
16
Hei kaikki,

sain papan tulokset takaisin ja puoli vuotta sitten olleet rajamuutokset ovat vaihtuneet CIN III:ksi, eli syövän esiasteeksi (myös carcinoma in situ). Pelottaa todella paljon, että miten tämä vaikuttaa lasten saantiin ym, vaikka olen kuullutkin, että solujen poisto laserilla on erittäin tehokasta. Onko teillä kokemuksia asiasta? Olen menossa huomenna gynelle ja saan varmasti lisätietoa, mutta kaipaisin kuulla lisää. Kiitos kaikille, täällä yksi pelokas.. :|

Hei,
Minulle on tehty sähkölooppihoito (vaimikäsenytolinimeltään) n. 7 vuotta sitten ja pari vuotta sitten sain terveen paperit (5 vuotta seuraavat). Sen jälkeen olen saanut yhden lapsen ja nyt odotan toista :)

Tiedän myös yhden kaverin jolle on tehty ja hänelläkin on yksi lapsi. Eli se todella on tehokasta, oli jo 10v. sitten. Älä ole etukäteen huolissasi!

Mulle on tehty 2 kertaa peräjälkeen loop (eka ei riittänytkää).
ne tehtiin viime vuonna. vauvan yritys oli kielletty vuoden, sitten tuli puhdas tulos. nyt raskaana rv33
Raskaus on riski, ennenaikaisen synnytyksen vuoksi. olen ollut ultrassa 7 kertaa ja sairaslomalla kolmatta kuukautta nyt. Sunnytyksen jälkeen taas kontrolli. Viimeisin kontrolli oli josku rv 17.

Alkuperäinen kirjoittaja ankis:
Mulle on tehty 2 kertaa peräjälkeen loop (eka ei riittänytkää).
ne tehtiin viime vuonna. vauvan yritys oli kielletty vuoden, sitten tuli puhdas tulos. nyt raskaana rv33
Raskaus on riski, ennenaikaisen synnytyksen vuoksi. olen ollut ultrassa 7 kertaa ja sairaslomalla kolmatta kuukautta nyt. Sunnytyksen jälkeen taas kontrolli. Viimeisin kontrolli oli josku rv 17.

lisään vielä.... koska loopilla leikattu paloja, kohdunkaula on siis olematon.. viimeksi mittasivat 2-3mm kiinni olevaa ja vuodelevossa olen.Ja kortisoni piikkejä olen saanut jotta vauvan keuhkot voimistuu jos syntyy piakin.

Yhteistyössä