Cilla... onko se sellainen "lähiönimi"?

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Siinä on pahamaineinen c-kirjain, mutta eikö se muka sopisi tällaiselle tavalliselle -nen-sukuiselle?

Se jotenkin nätisti sointuu miun korvassa. Oisko siksi, että tunnen yhen Cillan, joka on oivallisen mukavainen :)

Ehän mie raskaana ole, kuhan vaan ideoin nimiehotuksia, jos joskus vielä tärppäisi ja saatais "lapsilisää" :D Ei tosin yritetäkään juuri nyt, mutta saahan sitä iltojen iloksi tuumia...

Kummityttö nyt reilu 5w ja sillonkun hän sai nimen niin tokaks nimeks tuli Camilla, ja miusta se on todella nätti nimi =)
Nimi voi olla kaunis vaikka siinä on C-kirjainta, kunhan ei mee liian C-painotteiseks :xmas:
Mut on tuo Cilla ihan nätti

muoks. ja niin en mie sillon 5 vuotta sitten kuullut kenenkään puhuvan lähiönimistä ja haukkuvan pystyyn nimiä joissa on C-kirjain.

Onko tarkoitus sanoa silla vai killa? Ihan aidolla ihmetyksellä kysyn.

Nimistä vaan, tuttava (mies) meni naimisiin suomenruotsalaisen kanssa ja vaimosta tuli tyyliin Jessica Möttönen, sitäpä saisi moni täällä ihmetellä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Chin chilla

Mie niin oisin halunnut sellaista ihanaista otusta aikanaan :heart:
No, sittenhän tuo nimi soppii meille kuin nakutettu!

Entä lapsellesi?

Mie en ole häntä nähnyt, en edes vielä odota, joten eihän sitä vielä tiijä. Toivottavasti joskus näen. Hänet tahi Eemilin :D

Tuossa on ihan oikeasti ääntämisongelma, ja siksi en sitä antaisi. Minä olen kyllä sen verran perinteisten suomalaisten nimien ystävä, etten muutenkaan antaisi, mutta tuo on kyllä muutenkin vaikea.

Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:
Tuossa on ihan oikeasti ääntämisongelma, ja siksi en sitä antaisi. Minä olen kyllä sen verran perinteisten suomalaisten nimien ystävä, etten muutenkaan antaisi, mutta tuo on kyllä muutenkin vaikea.

Se on kyllä erittäin vaativa nimi. Suomalaiselle. Itse antaisin lapselle nimeksi MAT-TI, tavuviivoilla ja tikkukirjaimilla, jottei se olisi ylivoimainen kenellekään.

Se on kyllä erittäin vaativa nimi. Suomalaiselle. Itse antaisin lapselle nimeksi MAT-TI, tavuviivoilla ja tikkukirjaimilla, jottei se olisi ylivoimainen kenellekään.

*repsahdus* :laugh:

:laugh: Anteeks pientenäiti, mie en nyt siulle naura. Rupes vaan niin hohotuttamaan, kun oikeen totisella naamalla luin vieraan kommenttia ammentaakseni aiheesta lissää kokemuksia. Kahteen kertaan piti lukea ennen kuin ymmärsin pienen kettuilun :D

Se voisi tarkoittaa jo uniaikaa, mutta en mie vielä :xmas:

Yhteistyössä