ceridal öljyä kuivaan päänahkaan...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Osaisko joku auttaa..? Mulla on todella kuiva päänahka,jonka olen raapinut aika huonoon kuntoon.
Ajattelin kokeilla laittaa päänahkaan tuota ceridalin lipolotion öljyä,onko kukaan kokeillut..?
Mietitytttää mitenhän vaikeaksi menee saada se pois sitten hiuksista(mulla on pitkät hiukset) ..ja kannattaisko antaa muhia päässä pidempää,esim yön yli?
..ja että oiskohan tuosta yleensäkkkään apua tälläiseen vaivaan? kaiken lisäksi mulla kutisee pää ihan hirveesti,just kun päänahka on niin huonossa kunnossa. :(

Ollaan vauvan karstaan käytetty öljyä. Hyvin on toiminut, eikä vauva raavi päätään rikki.

Kannattaa kokeilla, mutta jos ei ala rauhoittumaan kannattaa käydä näyttämässä ettei infektoidu pahasti jos toistuvasti rikki.

Hyvin sopii päänahkaan ja lähtee pesemällä pois. Itse suosittelisin pesemään päänaha Aqvalan L: llä ja hieromaan sitä päänahkaan. Meillä se on auttanut parhaiten.

Ja noi öljyt pestään pois niin, että shampoo kuiviin hiuksiin ja pikkuhiljaa lisätään lämmintä vettä. Ei kastella hiuksis ensin. Näin neuvoi mulle kampaaja ja toimii

Ja noi öljyt pestään pois niin, että shampoo kuiviin hiuksiin ja pikkuhiljaa lisätään lämmintä vettä. Ei kastella hiuksis ensin. Näin neuvoi mulle kampaaja ja toimii

Yhteistyössä