Cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiiik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiiik

Vieras
Aloitin syömään Cerazetteja kuukautisten alettua ja nyt kahden viikon päästä vuodan taas, ilmeisesti tämä on tavanomaista ko. pillereille. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Onko vuoto loppunut syötyänne pillereitä pidempään? Ajattelin vaan, että jos jatkuvasti vuodan, lopetan käytön, mutta voisiko vuodot käytön myötä vähentyä/loppua? Kannattaako jatkaa Cerazetteja? Onko kenelläkään parempia kokemuksia muista minipillereistä? Ja onko tietoa, voiko 33-vuotias syödä vielä huoletta yhdistelmäehkäisypillereitä?

mä vuosin alkuun mutta sit menkat tuli vaan 60 päivän välein.eli noin joka toinen kuukausi.välillä ne oli sellaiset että kertapyyhkäisyllä olivat ohi.siinä mielessä ihanteelliset että mulla vuodot oli imetysaikana siis lähes poissa.huono puoli oli se että himot hävis kokonaan eikä ol palautuneet vaikka vaihdoin yhdistelmiin.mieliala oli maassa ja sain raivareita...
välillä mietin johtuuko sivuvaikutukset pillereistä vai miehestä :(

Mulla ihan sama ongelma kuin aloittajalla, nyt kohta yli 3 viikkoa putkeen vuotoa, kun aloitin pilllerit!!! Alkaa jo pikkasen hermot menemään!!!!!

Joten kiinnostunut olen myös minä kuulemaan muiden kommentteja. Itse harkitsin jo toiseen pillerimerkkiin (Diane Novaan ) vaihtoa, kun sitä söin ennen raskautta. Mutta voinko vaihtaa pillerimerkin "lennosta" siis kun edelliset loppuu niin norm. tauko ja sitten jatkaa toisella merkillä?

Kertokaahan kokemuksianne!!

Mä imetän ja sain vastaavaa laatua mut eri pillerit MINIPILL (maksaa 3kk vajaa 9e) valmisteissa ei juuri eroa, sanoi lääkäri.
Mulla tuli alkuun kans vuodot ku ne alotin, mut ku jatkoin niin varmaan reilu viikon päästä loppu, eikä sen koommin ole tullut... Nyt toinen laatta menos.

33-vuotias voi käyttää huoletta yhdistelmäpilsuja, jos ei tupakoi eikä verenpaine ole koholla eli mikään "minipilleri-ikäraja" ei sinun ikäisellä vielä ole tullut vastaan. Itse olen 38-v. ja gyne sanoi, että edellämainitut "terveysedellytykset" täyttävä nainen voi nykykäsityksen mukaan käyttä yhdistelmäpilsuja aina vaihdevuosiin saakka!

Minä käytin samoja pillereitä esikoisen saannin jälkeen imetysaikana. Olin tuolloin 33v. Aiemmin en ollut ko. pillereitä käyttänyt. Mulla ei ollut niiden kans mitään ongelmaa. En enää muista vuosinko alussa, mutta muistaakseni en, eikä kokoaikana vuotoja näkynyt kun pillereitä käytin. Eikä näkynyt n. 3kk niiden lopettamisenkaan jälkeen ja silloin kyllä vuotoa odottelin, kun oli tarkotus ruveta pikkukakkosta yrittämään. Himotkin oli ihan samalla tasolla kuin ennenkin eli ei mitään ongelmaa mulla noiden pillereiden suhteen.

mulla jo koht kolme viikkoo vuotamista takana ja soitinkin tippaiitalle ja varmistin et tää on normaalia. Se sano, että joillakin voi vuotoa olla 24/7 cerazette-pillereiden kans. Vaihdankin nyt itse tippaiitan suosituksesta Merciloniin!

Yhteistyössä