Cerazette pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Mulla ei ollu 9kk:teen menkkoja niiden kanssa.Ja siis en ollut raskaana vaan ne+imetys piti menkat poissa.

Mutta oliko sulla aka menkat sit 9kk ei menkkoja ja sitten taas menkat?

Eli mulla oli aloittaessa yhdet menkat,sitten ei ollut 9kk:n aikana mitään vuotoa eikä tiputtelua ja sitten alkoi menkat 2 viikon välein..Lopetin imetyksen ja pillerit lakkasivat sopimasta.

Niin siis mua kiinnostaa kuulla, että on eka tullut menkat, sillo ku on aloittanut ja sitten ei enää kuulu mitään. Mä olen aika huolissani, sillä enpä usko että pää kestää enää raskautta. :/

Mulla ei tullut noiden pillereiden aikana menkkoja melkein kahteen vuoteen.
Kesti aikansa, että opin niihin luottamaan ja pari testiäkin tuli tehtyä kun pää kehitteli oireita, mutta sitten opin nauttimaan menkattomuudesta =)

Reilusti ylipainoisen pitäisi noita kuulemma ottaa kaksi päivässä, siis silloin jos paino on 100 kilon paikkeilla tai enemmän.
Muutoin niiden ehkäisytehoa on minulle kehuttu yhtä hyväksi kuin muidenkin pilsujen.

että ylipainoisilla noin? meinaa itsellä kuitenki tuo 110 mittarissa ja pillereitä popsin, mut en yhtää sen enempi ku normi painosetkaa... :/
en silti usko et olis huonompi teho, ennen ku osuu kohalle se vahinko...

Alkuperäinen kirjoittaja äityli-88:
että ylipainoisilla noin? meinaa itsellä kuitenki tuo 110 mittarissa ja pillereitä popsin, mut en yhtää sen enempi ku normi painosetkaa... :/
en silti usko et olis huonompi teho, ennen ku osuu kohalle se vahinko...

En mäkään oo saanu ohjeeksi syödä tuplaten. Eikä määrääjä mitään sellasta puhunu. Ainakin tähän asti ovat toimineet ja menkat tulevat ainakin jonkinlaisina joka kk.

nostanpa tätä, onko normia siis että tulee yhet menkat ja sitten ei tuu enää olleskaan, kun käyttää noita cerazette pillereitä ja imettää? Tai oonko raskaana?? :D

Yhteistyössä