Cerazette pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Mulla alkoi menkat 7 viikkoa synnytyksen jälkeen. Jälkitarkastuksessa sain pillerit ja sillo menkat tuli. Nyt on synnytyksestä jo 15 viikkoa eikä uusia menkkoja. Milloin pitäis huolestuu aiheesta?

kaikki mun tutut on kyllä noista tykännyt ja niin minäkin. etenki se on kiva ku menkkoja ei tule. enkä mä usko että se nyt niin yleistä olis että niitä syödessä tulee raskaaksi, siis yleisempää ku muista pillereistä. mut tee testi jos epäilet ja etenki jos olet unohtanut joskus pillerin.

Minä myös tullut noiden aikana raskaaksi kahdesti :ashamed: Ekalla kerralla en ottanut niitä kellon tarkasti joka päivä ja lääkäri sano johtuvan siitä, toisella kerralla otin minuutin tarkkuudella, mutta poika siitä syntyi :whistle:

Mä olen syönyt cerazettejä yli vuoden ja menkat ollu kaks kertaa. Ensimmäisen jälkeen söin niitä myös ja sillon jäi menkat kans. Enkä ole tullut raskaaksi niitä käyttäessäni

Alkuperäinen kirjoittaja Neeanäiti:
Kummallista tuo raskaaksi tulo niiden aikana, kun niissä saa olla 12 tuntia heittoa ottamisajassa.

mulle sanoi lääkäri et muissa pilsuissa ei ole välttis vahinkoa vaikka jäis muutamana päivänä väliin(ei siis ole käsky niin tehdä),mutta cerazettea ei saa unohtaa..juu, eikä mullakaan menkkoja, meinaan just nyt tilata testiä..

Alkuperäinen kirjoittaja Neeanäiti:
Kummallista tuo raskaaksi tulo niiden aikana, kun niissä saa olla 12 tuntia heittoa ottamisajassa.

Näin sanottiin mullekin kun ne aloitin, tulin raskaaksi ja lääkäri kysyi heti että olenko ottanut joka päivä samaan aikaan :whistle:

tähän ketjuun vielä pitää vastata että noiden pillereiden käyttöohjeissa on jotain painojuttuja, et jos painaa tosi paljon niin ei välttis ole yhtä hyvä ehkäisyteho.. mut luulis et reseptin kirjoittanut lääkäri tietää mitää tekee.

mulle gyne totes että kun ei ole kuukautisia, ei ole kuukautisvaivoja ku määräs kyseiset napit. ja eikä ole ollu vuotoa ku kaks kertaa ja yli vuoden jo käyttäny moisia. eli eikai se nyt niin sivuvaikutus ole ettei vuotoa tule. kuuluu tietääkseni asiaan

Mä olen syönyt noita synnytyksen jälkeen nyt 4kk ja ei mullekaan ole tullut vielä yksiäkään menkkoja. Ja ei mun mielestä niissä ohjeissa lukenut mitään et vaikuttais jos on paljon painoa.

Yhteistyössä