Cerazette pillerit imetyksen aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on?

Vieras
Alkaako kuukautiset jos imetyksen aikana aloittaa Cerazette pillerit?

Minulla ei normaalisti ole kuukautiset alkaneet kuin vasta 6-8 kk kuluttua synnytyksestä ja nyt mietinkin että alkaako kuukautiset jo aiemmin jos aloitan pillerit vai alkavatko ne vasta silloin 6-8 kk kuluttua vaikka söisin pillereitä?

Jos jollakin kokemusta niin olisi kiva kuulla :)

No kyllähän ne alko juu, aloitin pillerit n. 2kk synnytyksestä, ensimmäiset 2vk pillereiden kans ilman menkkoja, sit ne alkoikin, ja siitä lähtien tulleet niin, et viikko menkkoja, viikon tauko ja taas viikon menkat jne. :D :D :D :headwall: Et toivottavasti sul ei käy näin. :kieh:

Menkat alko tasan 2kk synnytyksestä, ed. viikolla olin liuskan aloittanut. En usko että pillerit menkkoja laukas, kyllähän se kuukautiskierto"prosessi" on alkanut aiemmin siellä kehossa. Yksilöllistä varmaan, miten nuo pillerit ylipäätään sopii. Mulla nyt toka liuska ja ei oo menkkoja näkynyt toistamiseen vielä, vain vähäistä tiputteluvuotoa oli mikä kuulunee uusissa pillereissä asiaan. Siskoni vuoti ihan kunnolla ekat 2kk, mutta sitkeesti jatkoi pillereitä ja nykyään menkat tulee hällä n. 3kk:n välein.

Mulla pysyi menkat vuoden pois. En tiedä oliko pillereillä vai imetyksellä osuutensa. Sitten kun alkoivat, kestivät viikon... Kaksi viikkoa väliä, ja kestivät kaksi viikkoa... Sitten lens pilleritkin mäkeen, oli ihan raivo olo kokoajan.

Yhteistyössä