cerazette pillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äeppä83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äeppä83

Vieras
onko kellään kokemuksia et miten pian menkat palutunu ku pillerit lopettanu ja millaset oli eket menkat? ite kyl lopetin siksi et ois toiveissa toinen muksu mut nyt parina päivänä tullu vähän punertavaa vessassa käydessä ja sit ei mitään.alaselkäsärkyä olen potenut jo ennen kuin lopetin pillerit ja en tiiä mistä johtuu,välillä samantapaista ku menkkojen aikaan ja välillä ei tunnu juuri mitään.alkaa jo tympiä ku koko ajan selkä kipeä.lopetin pillerit 10.7.

Moik! Mä oon vähän jäävi vastaamaan, kun en periaatteessa kovin kauaa cerazetteja syöny, mutta vastaanpa kuitenkin :)

Ite söin siis Cerazetteja puol vuotta - sit Jadelle-kapselit 2.5 vuotta ja sit ehdin niiden poiston jälkeen syödä Cerazetteja 3 liuskaa. Pillerit kun lopetin sunnuntaina, tiistaina alko parin päivän niukka vuoto ja siitä viikon päästä ekat "oikeet" menkat (näin ainakin itse laskeskelin). Tämän jälkeen vielä kahdet normimenkat 28-kierrolla säännöllisesti ja heti raskauduin :)

Tuo Jadelle-kapseli vastaa kuulema hormoneiltaan Cerazettea ja sen vuoksi voisi laskea, että käytin tätä ehkäsynä reilu 3 vuotta.

juu,kiitti vastauksista, pitää sit vielä katella et millon menkat sit oikeen tulee ja millaisina.pilsujen aikaan ei ollu menkkoja ja söin niitä reilu 9 kuukautta.jospa sitä raskautuis pian koska en todellakaan kaipaa menkkakipuja joista kärsin ennen pilsuja.

niin vielä et mul oli kyl esikoisen aikaan pientä vuotoa ku olis pitäny menkat alkaa ja sit loppui ku seinään mut enpä kyl usko et heti ois tärpänny ku pillerit lopetin.rinnat ollu reilun viikon tosi kipeet mut varmaan vaan johtuu tulevista menkoista.

Yhteistyössä