muita vasta ceraceten käytön lopettaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äeppä83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äeppä83

Vieras
itse lopetin 10.7 ja menkat ei ole vieläkään alkaneet.viime viikolla tuli parina päivänä tuhrua ja rinnat ollu tosi arat.7.8 tein testin ja näytti negaa.sitä kyselisin et miten pian teillä menkat alkaneet ku olette pilsut lopettaneet? vai onko se niin yksilöllistä miten alkaa? minä niitä jo kovasti odottelen ku toista tässä oltais tekemässä.

mullakin meni ihan sekaisin silloin hormonit, kun vaihdoin ceracetesta yhdistelmäpilsuihin, eka taukoviikolla ei tullut ollenkaan menkkoja, vasta kolmannella taukoviikolla tuli kunnon menkat. olin silloin ihan paniikissa, että oonko raskaana....mutta onneksi en ollut.

no eipä sit kuulosta kovin lupaavalta.nyt kyl ollu parina päivänä semmosta alaselkä jomotusta ihan ku menkait ois alkamassa.jospa ne sieltä palautuis pika puoliin.

mieluummin suosittelen odottamaan ne ekat menkat, vaikka antaisivatkin odottaa itseään. mä ainakin osittain epäilen keskenmenoni johtuneen pillereistä vaikka tulin raskaaks heti ekojen menkkojen jälkeen. Hormoonit ei kuitenkaan poistu kehosta sormia napsauttamalla.
onnea kuitenkin yritykseen =)

Yhteistyössä