Cerazette-minipillerit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uupelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin juuri Keravan apteekista puolen vuoden satsin, maksoi 63 euroa. En ole ennen pillereitä käyttänyt, ja nyt sain Cerazette-reseptin kuopuksen jälkitarkastuksen yhteydessä. Muuten ei mitään haittavaikutuksia, mutta seksihalut aivan nollassa! Kellään samanlaisia tuntemuksia? En tiedä meneekö imetyksen, kahden pienen lapsen äidin väsymyksen vAI pillereiden syyksi tuo haluttomuus, mutta vaivaa, kun parisuhteessa ei mitään vikaa!

joo meiltäkin meni halut MIEHELTÄ pillereiden myötä:(

tai taitaa olla tuo tuhiseva nyytti mikä pistää miehen halut vähemmälle. phooh no mutta itellä valitettavasti ei ole vienyt haluja :D
muutenkin sopii mulle tosi hyvin nuo! vuodot jääny kokonaan pois ja helpottaa muistamista tuo että ei tarvi pitää välipäiviä :)

Mulla taas tuppaavat ajoittan kuivattamaan limakalvoja, ja se jos mikä vie todellakin halut.
Minä kun en muita vaihtoehtoja saa, niin näillä mennään, kunnes teen lopullisen päätöksen :/

Alkuperäinen kirjoittaja puutteessa:
mulla kauheet halut mutta miestä ei huvita... pitäis vissiin hankkia cerazettet jos niillä kerta lähtee halut pois heh heh :D

joo harmi vaan ettei selvästi auta kaikilla :D
ärsyttää olla aina ite se ruinaaja, senhän pitäis olla miehen homma! tää on sitä tasa-arvoa vissii ;/

Yhteistyössä