cerazette+kuukautiset

kohta on ensimmäinen kuukausi takana. Puolentoista viikon jälkeen tuli parina päivänä vähän tiputtelua. Normaalisti kuukautisten pitäisi alkaa viimeistään huomenna.
Onko kellään jäänyt kuukautiset eka kiertoon pois?
Pillerin otto ajassa oli heilahteluja välillä, eli tunnin tarkkuudella en joka päivä saanut otettua.
Jos menkat ei ala, uskallanko luottaa että se johtuisi pillereistä vai kuinkahan suuri riski olisi kuitenkin olla raskaana??????
 
Entä voiko Cerazetit aloittaa kuukautiset?? Mulla 2 kk ikäinen vauveli ja täysimetyksellä mennään. Aloitin kyseiset pillerit 2 vkoa sitten ja nyt mulla alkoi menkat!! En ole aikaisemmin syönyt minipillereitä synnytysten jälkeen, joten ei kokemusta asiasta. Yleensä menkat alkaneet vasta n. 6kk synnytyksestä.
 
kc2
mulla kävi näin..aloitin cerazetet pari kuukautta synnytyksen jälkeen siis sit kun oli jälkitarkastus tehty. mulla jäi kuukautiset vallan pois! =) nyt tyttö 1v4kk ja ekat menkat alko viikko sit eikä loppua näy..
 
Cerazetten kanssa voi hyvinkin jäädä menkat pois, tai tulla "väärään aikaan", täysin normaalia.
Silloin aiemmin mulle tuli joskus harvoin yhden päivän ajan tiputtelua.
Nyt olen vasta jokusen viikon käyttänyt, ei ole menkkoja eikä edes tiputtelua näkynyt.
 
Itsellänikin jäi kuukautiset pois aloitettuani ko. pillerit. Kuukautiset ehti synnytyksen jälkeen alkaa täysimetyksestä huolimatta ja tulla pari kertaa normaalin kierron mukaan. Jätin pillerit pois n. 5 vkoa sitten eikä kuukautisia ole kuulunut vieläkään.

Hämmentyneenä hormoonien toiminnasta kuukautisia odottelen. Imetän edelleen n. 3 kertaa vuorokaudessa enkä ole raskaana.

Onko kokemuksia kuukautisten alkamisesta lopettamisen jälkeen?

-hunaja77
 
Alkuperäinen kirjoittaja hunaja77:
Itsellänikin jäi kuukautiset pois aloitettuani ko. pillerit. Kuukautiset ehti synnytyksen jälkeen alkaa täysimetyksestä huolimatta ja tulla pari kertaa normaalin kierron mukaan. Jätin pillerit pois n. 5 vkoa sitten eikä kuukautisia ole kuulunut vieläkään.

Hämmentyneenä hormoonien toiminnasta kuukautisia odottelen. Imetän edelleen n. 3 kertaa vuorokaudessa enkä ole raskaana.

Onko kokemuksia kuukautisten alkamisesta lopettamisen jälkeen?

-hunaja77
Minuakin tämä kiinnostaa, joten nostelen :attn:
 
Kävin taannoin lääkärissä alavatsakipujen vuoksi ja lääkäri epäili vahvasti minun olevan raskaana. Raskaustesti siellä kuitenkin - ja lääkäri katsoi vielä ultralla ennen kuin uskoi etten ole raskaana. Kuukautiset voi kuulemma jäädä pois ja niiden palaaminen voi hyvinkin viedä useita kuukausia. Imetyskin vaikuttaa. Mutta minun kohdallinen ongelma ratkesi: 6,5 vkoa lopettamisen jälkeen tuli kuukautiset. Aika niukat, mutta kuukautiset kuitenkin.

Nyt odotellaan seuraavia, vaikkakin ne kuukautiset niin kurjat onkin! :(
 
Huomenna on 8 viikkoa synnytyksestä ja viime viikolla sain jälkitarkastuksessa ko. minipillerit, jotka aloitin samantien. Oma kuukautiskierto ei ole vielä käynnistynyt, sillä olen täysimettänyt vauvaa tähän asti ja synnytyksestä on vielä kohtalaisen lyhyt aika. Eli kyllä nuo pillerit voi ainakin miun lääkärin mukaan aloittaa, vaikkei kuukautiset olisikaan vielä alkaneet :)
 
Nasu-85
Söin ko pillereitä yli vuoden ja homma oli aina sama. eka menkkoja ei tullu kolmeen kuukauteen ja si ku ne alko ni rumpattiin viikko menkkoja, viikko ilman ja si alko menkat taas ja sitä rumppaamista kesti kuukauden ja sitte oltiin taas 3-4kk ilman menkkoja... :LOL:
 
söin minipillereitä puoltoistavuotta ilman menkkoja...nyt sit lopetin ja ei kuulu viekään...alottivat terolut kuurin minkäpitäs ne käynnistää,ei kuulu viekään,enkä ole raskaana eli odotellaan...kun ne alkais niin laittasin sen nuva renkaan,ois helpompi muistaa kun pillerit ja jotenkin mua huolestuttaa se et ei oo menkkoja niin pitkiin aikoihin vaik onhan se ihan kivaa:)
 

Yhteistyössä