cerazette ja vuoto?

  • Viestiketjun aloittaja ää
  • Ensimmäinen viesti
ap
Synnytyksestä vuosi ja jälkitarkastuksessa sain ne..joskus on ollu pientä tiputtelua mut ei tämmöstä vuotoa..Oon unohellu nyt kyllä välillä ottaa pilsuja kaksikin pvää peräkkäin..
 
mie
kyllä! Ja vuoto saattaa kestää vaikka kuinka kauan. Niin ja peräti loppua välissä päiväksi tahi kaheksi alkaen taas. Kokemuksen omaava. Itse tässä odottelen koska loppuu tyystin.. Toki en oottele loputtomiin vaan lekurille meen jos pahalta näyttäs et alkaa rauta loppuun :O
 
No mun käyttäessä samaisia pillereitä mä vuosin ihan koko ajan... Puoli vuotta jaksoin ja sitte vaihdoin. Minipillereissä muuten on se että ne tulee ottaa joka päivä tarkkaan samaan kellon aikaan niin sillä EHKÄ ehkäisee vuodon, mutta minäpä en ainakaan muistanut... Siksipä mulla onkin kierukka. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kyllä! Ja vuoto saattaa kestää vaikka kuinka kauan. Niin ja peräti loppua välissä päiväksi tahi kaheksi alkaen taas. Kokemuksen omaava. Itse tässä odottelen koska loppuu tyystin.. Toki en oottele loputtomiin vaan lekurille meen jos pahalta näyttäs et alkaa rauta loppuun :O
Näinpä näin. Tai sitten voi olla että ei lopukaan, kuten minulla kävi. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Synnytyksestä vuosi ja jälkitarkastuksessa sain ne..joskus on ollu pientä tiputtelua mut ei tämmöstä vuotoa..Oon unohellu nyt kyllä välillä ottaa pilsuja kaksikin pvää peräkkäin..
Mä olen syönyt noita jo vuosia ja välillä tulee esim. 14 päivää pientä tiputtelua. Tuota on tapahtunut ehkä 0-1 kertaa vuodessa. Kunnon vuotoa ei ole tullut lainkaan. Eli musta tuo on normaalia, nuo pillerit kun on vähän arvaamattomia. Ja jos vielä olet unohdellut, niin sitten ne aiheuttaa vielä herkemmin tuollaisia ylimääräisiä juttuja.
 
NN
Mulla oli noiden kanssa eläminen yhtä tuskaa, vuotoa oli viikon verran ja kahden päivän tauko, taas viikko vuotoa ja kahden päivän tauko. Jaksoin tätä muutaman kuukauden, mutta ihokin meni ihan helläks alapäästä kun piti käyttää siteitä koko ajan ja ei noin voi muutenkaan elää! Vaihdoin minipill-merkkisiin pillereihin, eikä vuotoa ole tullut ollenkaan :) Menkkojen oireita kyllä on mutta ei vuotoa!
 
tottakai vuodat, etenkin, kun olet unohdellut ottaa säännöllisesti.
minulla pitää miltei ihan minuutin tarkkuudella ottaa, ettei tuu mitään tuollaisia.
mutta ovat kyllä loistavat pilsut jos sattuvat sopimaan :)
 

Yhteistyössä