CDON toimitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
On se nyt jo kumma, kun tilatessa toimitusaika molempien tuotteiden(kyseessä pari kirjaa) näyttää samaa 3-5 arkipäivää. Ekan kirjan sain tän viikon maaanantaina- 8 päivää tilauksesta. No toisen kirjan kohdalla asiakastiedoissa lukee, että tulee jälkitoimituksena, mut mitään toimitusaikaa ei ole ilmoitettu :headwall: lähetin niille viestiä, mut vastausta en ole saanu. Sen kirjan kohdalla lukee edelleen toimitusaikana toi sama 3-5 arkipäivää.

Nyt muistan miksen oo tilannu cdonista, siellä toimitus takkuaa ja pahasti. Discshopissa kun tuotteet toimitetaan tosi nopeesti, mut sieltä ei saa kirjoja :(

Mulla ei oo muuta, kuin hyvää sanottavaa cdon.comista! =)
Mahtavaa palvelua + nopeaa

Ihmiset on nykysin ihan liian hätäsiä ja kaikki pitäs saaha mulle kaikki heti NYT! :O

Tilaan edelleenkin ja tulen tilaamaan.. parasta! :)

mulla taas ollut ongelmia lähes joka kerta- toimitus ajaksi luvattu se 3-5 arkipäivää, mut tuotteen saanu vasta joskus 3 viikon päästä ei oo mun mielestä hyvää palvelua. Discshopissa ilmeisesti päivittävät varastotietojaan useammin ja tilaus on lähes poikkeuksetta postitettu samana päivänä kun oon tilauksen tehny.

Jos jotain luvataan, niin pitäs myös pitää siitä kiinni, tai hoitaa edes asiakaspalvelu kuntoon, kun sekään ei pelaa.

Mulla ei oo muuta, kuin hyvää sanottavaa cdon.comista! =)
Mahtavaa palvelua + nopeaa

Ihmiset on nykysin ihan liian hätäsiä ja kaikki pitäs saaha mulle kaikki heti NYT! :O

Tilaan edelleenkin ja tulen tilaamaan.. parasta! :)

Kyllä minä ainakin odotan, että lupaus pidetään. Jos luvataan, että tuote lähetetään 3-5 arkipäivässä, niin se lupaus pitäisi myös pitää. Moni saattaa ostaa tuotteita vaikka lahjaksi, eikä välttämättä ole aika odottaa useampaa päivää yli tuon luvatun aikarajan.

Minulla kyllä cdon.com on toimittanut tuotteet ajallaan, eli juuri tuossa 3-5 arkipäivässä (harvemmin tilaan jos toimitusaika tosi pitkä). Joskus on osa tullut jälkitoimituksena, eli 1 päivä myöhemmin... Toivottavasti vastaavat nopeasti ja saat tuotteesi.

hah! Mitä toimitaa! Vasta nyt sain vastauksen viestiini puuttuvasta kirjasta. He ei pysty toimittamaan, kun ei ole enää valikoimissa. Hyvitykseksi sain ilmasen toimituksen. Rahoja en oo saanu takasin ja tililtäkin oli velotettu kyseinen summa :| Laitoin uutta viestiä, että koska saan rahat takasin... mulla rupee palamaan käpy ton firman kanssa! |O

Hö :/

Mä olen tilannut monesti sieltä vaikka ja mitä ja aina toiminut loistavasti asiat.
Kerran mokasivat,jättivät yhden tuotteen toimittamatta ja veloittivat sen silti,mutta sain nopean ja hyvän palvelun siinäkin ja tuotteen ilmaiseksi :)

Toivottavasti saat pian asiat selvitettyä,mikääään ei ole niin raastavaa ku taisteleminen jonkun firman kanssa..

En tilaa tuolta enää. Valikoima näyttää että heillä olisi mm. harvinaisia import-levyjä, mutta kun ne on tilannut, perästä tulee ilmoitus siitä että eivät kuulu valikoimiin tai että ovat loppuunmyytyjä.

Mä tilasin isälleni isänpäivälahjaksi cd:n, toimitusajaksi ilmoitettiin 4-7 arkipäivää. Levyä ei kuulunu koko marraskuussa. Joulukuussa sain viestin jossa ilmoitettiin että toimitusaika on myöhäistynyt odottamattomasta syystä, yrittävät ratkaista. Sama viesti tammikuussa, ja helmikuussa. Maaliskuussa sain lopulta viestin jonka mukaan levyn painos on loppuunmyyty tavarantoimittajalta, tilaus on poistettu... Hyvitykseksi sain pahoittelut ja ilmaiset toimituskulut seuraavaan tilaukseen... (juu ei ole enää aikomusta tilata)

Kyseinen levy on heillä silti edelleen valikoimassa. Toimitusaikana edelleen se 4-7 arkipäivää.

eli muillakin samankaltaisia kokemuksia :mad: olin jo unohtanut tämän, enkä ole tarkistanut, olenko saanut edes niitä rahoja takaisin(täytyy kattoa tälläviikolla, jos ei rahoja ole tullut niin |O )

Toimitusajaksi luvattu 4-6 arkipäivää, nyt 11 arkipäivää mennyt eikä paketti vieläkään ole tullut. Toimitusvahvistus eli "tilauksesi on matkalla" viesti tuli melkein 2 viikkoa sitten. Ei oikein voi suositella...

Juu ihan loistavaa tilasin ke 27.12 Pleikkarille rattiohjaimen. Pe 29.12 tulee ilmoitus että se on lähettetty. No nyt katoin tililtäni niin siellä lukee että keräämme tilaustasi. Eli ei ole vielä edes matkalla postiin....

Sama ratti setti olis verkkokaupassa vaan 7€ kalliimpi. ja saisin sen maanantaina.