Cd:n polttamisesta, mitä tein väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hypink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hypink

Vieras
Olen siis polttanut nyt muutaman levyn autoon ihan mediaplayerillä. Autossa ei toimi mp3. Kone on käynyt listan läpi, ensin sanoo muunnetaan ja sitten polttaa. Nyt teki aivan saman jutun, mutta levy ei toimikkaan autossa, eli taisi tulla kuitenkin mp3. Missään ei koskaan ole kysytty, että missä muodossa haluan poltettavan, laitan vain biisit ja painan kopioi cd levylle. Levylle mahtuu 700megaa ja 80min. Eihän noi nyt ikinä vie noin paljon tilaa, 80min tuli juuri täyteen melkein. Oliko mulla liian paljon lauluja vai miksi se ei nyt toimikkaan autossa?

onko sulla oikeita levyjä?
ota cdburner xp koneelle,on ilmainen ja helppo käyttää.

ai mutta jos aiemmat toiminut...jossain on väärä muoto tiedostossa polton aikan,selaile ne kaikki läpi.

En kerinny kokeilemaan kuin auton soittimessa, joka sylki levyn ulos ja laittoi radion päälle. Nakutti vain kun yritti lukea levyä, ei kuitenkaan mitään erroria sanonut mitä on mielestäni aiemmin sanonut jos on ollut mp3

hei mulle kävi viimeks ihan samallailla! en tajua mistä jhtuu, enkä kyllä ymmärrä noista missä muodossa sen pitäs olla?
ennen onnistu ihan hyvin, mut nyt ei toimi se poltettu levy kun tässä koneella. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
oliko ne mp3 muodossa mitkä poltit?

Olivat, mutta niin on aiemminkin ollut ja kone sanoo muunnetaan ja sitten vasta alkaa polttamaan. Aiemmat 2 levyä on toimineet ihan normaalisti.

ota tuolta nero poltto ohjelma niin onnistuu paremmin

http://www.download.fi/cd_dvd/poltto/nero.cfm

Mulla kesti aikansa, että edes löysin ne tiedostot ja sain ne siihen ruudulle, jotain ihme soittoluetteloita piti hakea. En mää tajua :D en löytänyt mistään edes sitä, että mistä se vaihdetaan audiocd muotoon. Aiempi levy taisi muuntaa itse itsensä, mistähän lie tajusi että en halua mp3

Kaikki soittimet eivät tue kirjoitettavia levyjä! Eli autosoittimesi ei osaa toistaa poltettuja levyjä välttämättä lainkaan, olipa ne poltettu sitten miten hyvänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Kaikki soittimet eivät tue kirjoitettavia levyjä! Eli autosoittimesi ei osaa toistaa poltettuja levyjä välttämättä lainkaan, olipa ne poltettu sitten miten hyvänsä.

Öö.. Luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia :D

Yhteistyössä