CB:n digitaalinen raskaustesti, raskausviikoista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tein tänä aamuna positiivisen tuloksen kyseisellä testillä ja viikoiksi testi antoi 1-2. Hedelmöittymisestä omien laskujeni mukaan 12-13 päivää, kp:t tänään 27/26. Eilen aamulla tein vielä tosi hailakan haamun Apteekin raskaustestillä ja tänään tosiaan tuo positiivinen digillä. Onko nuo viikot ok, kuinka tuo viikkonäyttö on luotettava? Laskurin mukaan mulla nyt viikot ois 4+0.
 
Se Clearbluen digi näyttää viikot eri tavalla, eli 4+0 on siinä se 1-2 viikkoa. Se laskee sen hedelmöityspäivästä, kun normaalistihan lasketaan kuukautisten ekasta päivästä viikot.
 

Yhteistyössä