V
"vieras"
Vieras
Tein tänä aamuna positiivisen tuloksen kyseisellä testillä ja viikoiksi testi antoi 1-2. Hedelmöittymisestä omien laskujeni mukaan 12-13 päivää, kp:t tänään 27/26. Eilen aamulla tein vielä tosi hailakan haamun Apteekin raskaustestillä ja tänään tosiaan tuo positiivinen digillä. Onko nuo viikot ok, kuinka tuo viikkonäyttö on luotettava? Laskurin mukaan mulla nyt viikot ois 4+0.