catering alan palveluvastaavat, kysymys teille !

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Palveluvastaavathan toimii usein esim. kahviloissa... hei, osta samppanjavispilä (mul ei oo aavistustakaan, et mitä maksaa...) tai cooleri tmv.

Tyhmä kysymys, mutta mitä tehdään samppanajvispilällä ja mikä on cooleri tmv.? Kiitoksia kovin =)

En mä tiiä, mitä sillä tehdään... sellainen vaan löytyi kerran yhden opiskelijan rintataskusta, kun se tuli työasussa tunnille :D. Cooleri, siis en mä tiiä mikä sen virallinen nimi on, mutta saa laittaa kuohujuoman viilenemään.

Sit tuli vielä mieleen, että joku drinkkikirja, miten sellainen olis? Tai kahvista kertova kirja?

Mä olen palveluvastaava eli suorittanut ruoka-ja asiakaspalvelututkinnon. Emme suuntautuneet erikseen eli olemme periaatteessa suurtalouskokkeja jotka hallitsevat myös salin työt.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä olen palveluvastaava eli suorittanut ruoka-ja asiakaspalvelututkinnon. Emme suuntautuneet erikseen eli olemme periaatteessa suurtalouskokkeja jotka hallitsevat myös salin työt.

mitä sinä olisit toivonut valmistujaislahjaksi? Toi työkengät oli hyvä vinkki =)

Mä toivoin jotain keittiöjuttuja tädiltä ja se osti jonkun kalliin ja turhan Iittalan kulhon. Olisin ottanut esimerkiksi jonkun Hackmanin tai muun hyvän kattilan tai pannun.

mitä sinä olisit toivonut valmistujaislahjaksi? Toi työkengät oli hyvä vinkki =)

Mä toivoin jotain keittiöjuttuja tädiltä ja se osti jonkun kalliin ja turhan Iittalan kulhon. Olisin ottanut esimerkiksi jonkun Hackmanin tai muun hyvän kattilan tai pannun.

Kummilikka juuri muuttanut pois kotoa ja kysyinkin et miettii itse, mitä haluaisi / tarvitsisi. Jotenkin haluaisi antaa yllätyslahjan mut ehkä kivempi et on tosiaan jotain, mistä pitää eikä se turha kulho tai vastaava...

Kummilikka juuri muuttanut pois kotoa ja kysyinkin et miettii itse, mitä haluaisi / tarvitsisi. Jotenkin haluaisi antaa yllätyslahjan mut ehkä kivempi et on tosiaan jotain, mistä pitää eikä se turha kulho tai vastaava...

Voithan sä ostaa, eihän se hänestä välttämättä turha ole! :)
Itse vaan ajattelin, että tuo kulho on ollut varmasti kallis niin olisihan sen rahan voinut paremminkin käyttää kun ei tule itsellä esillä pidettyä.

Yhteistyössä