Meillä ainakin mm. meni runko poikki Carenoista!! Ja lapsen istuessa kyydissä!! Mikä mun mielestä on liian vaarallista kun ihan pieni lapsi kyseessä!!! :/ Ja oli niissä paljon muitakin vikoja.Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 09:46 Hanna kirjoitti:Mulla ei ole kokemusta kummistakaan, mutta tällä palstalla oli jokin aika sitten puhe noista carenoista ja taisi olla kahdella käyttäjällä kokemusta siitä kun runko katkeaa!!! Eli aika paha rikkoutumis vaara ja laatu on näköjään tosi huono jos runko naksahtaa poikki.
Itsellä ei ole Emman Bestar Combi:sta kokemusta, mutta meillä on Emma:n BMX-matkarattaat ja ovat olleet kyllä hyvät ainakin meidän käytössä. Joten tällä perusteella ostaisin itse Emma:tAlkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 10:50 vieras kirjoitti:Minusta tuo perustelu on aika hassu. Emmahan on halpismerkki, joka ostaa varmaan monelta tehtaalta tuotteita ja laittaa niihin oman merkkinsä. Matkaratashan voi olla tehty ihan eri paikassa kun noi vaunut.
Siis tuohon Emma BMX juttuun. Sori vaan, ehti yksi vastaus tuohon väliin kirjoittaessani.Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 19:51 vieras kirjoitti:No olihan tuokin perustelu
Logiikka hei ! Osteltiin toissa vuonna Lahden Citybabystä Teutonian seisomalauta. Se on toiminut hienosti. Koska näin on ja kyseinen liike myy myös Carenaa, kannattaa ostaa Carenat, kun liikeellä on hyvä maine. Erityisen suositeltavaa on ostaa musta-punaiset Carenat, koska seisomalautakin on musta-punainen.Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 21:58 vieras kirjoitti:\Itsellä ei ole Emman Bestar Combi:sta kokemusta, mutta meillä on Emma:n BMX-matkarattaat ja ovat olleet kyllä hyvät ainakin meidän käytössä. Joten tällä perusteella ostaisin itse Emma:tAlkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 10:50 vieras kirjoitti:Minusta tuo perustelu on aika hassu. Emmahan on halpismerkki, joka ostaa varmaan monelta tehtaalta tuotteita ja laittaa niihin oman merkkinsä. Matkaratashan voi olla tehty ihan eri paikassa kun noi vaunut.
Ja jos luetaan vielä kerran tarkemmin ja ajatuksella! Selkeästi sanoin että EI kokemusta noista Emman Bestar Combi-vaunuista ja oma kokemukseni tulee valmistaajn muista tuotteista. Enkä nyt ymmärrä ollenkaan kuinka se että tuote valmistetaan eri tehtaassa vaikuttaa siihen minkälainen itse brändi on. Joten sanoin vain että itsellä ihan hyvä kokemus valmistajasta meidän käytössä, vaikka kuinka halppis merkki onkin.
Enpä vaivaudu vääntämään kättä tästä asiasta enempää kenenkään kanssa! Mielipiteesi on omasi, niin on omanikin! Ja käsittäkseni täällä sen kertominen on suotavaa tai sitten on keskustelupalsta-ideologia tältä mammalta kadoksissa!Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:34 juju kirjoitti:\Logiikka hei ! Osteltiin toissa vuonna Lahden Citybabystä Teutonian seisomalauta. Se on toiminut hienosti. Koska näin on ja kyseinen liike myy myös Carenaa, kannattaa ostaa Carenat, kun liikeellä on hyvä maine. Erityisen suositeltavaa on ostaa musta-punaiset Carenat, koska seisomalautakin on musta-punainen.Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 21:58 vieras kirjoitti:\Itsellä ei ole Emman Bestar Combi:sta kokemusta, mutta meillä on Emma:n BMX-matkarattaat ja ovat olleet kyllä hyvät ainakin meidän käytössä. Joten tällä perusteella ostaisin itse Emma:tAlkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 10:50 vieras kirjoitti:Minusta tuo perustelu on aika hassu. Emmahan on halpismerkki, joka ostaa varmaan monelta tehtaalta tuotteita ja laittaa niihin oman merkkinsä. Matkaratashan voi olla tehty ihan eri paikassa kun noi vaunut.
Ja jos luetaan vielä kerran tarkemmin ja ajatuksella! Selkeästi sanoin että EI kokemusta noista Emman Bestar Combi-vaunuista ja oma kokemukseni tulee valmistaajn muista tuotteista. Enkä nyt ymmärrä ollenkaan kuinka se että tuote valmistetaan eri tehtaassa vaikuttaa siihen minkälainen itse brändi on. Joten sanoin vain että itsellä ihan hyvä kokemus valmistajasta meidän käytössä, vaikka kuinka halppis merkki onkin.
Sitä paitsi tuo kirjoittaja edelleen inttää hänellä olevan ihan hyvä kokemus valmistajasta, vaikka siitä ei ole tietoa, kuka valmistaa brandin eri tuotteet. Minulle ihan sama kumpi merkki. Tosiasiassa minulla ei ole kumpaakaan, mutta ihmettelen vain minäkin, että menee valmistajat ja brandit kirjottajalla sekaisin. Tarkoitus oli varmaan kirjoittajalla hyvä, mutta tuohan ei oikeasti auta kysyjää saamaan sitä tietoa, mitä hän todella kaipasi.
Kuvien perusteella on sama vaunu, vain nimi on muutettu. Näin sitä kuluttajia huijataan \|OAlkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 23:51 eikös kirjoitti:eikös joku Emma merkin vaunu joskus joutunut kuluttajaviraston hampaisiin ja myyntikieltoonkin (Emma Light Combi) jossain pohjoismaiden testissä todettiin vaaralliseksi.
näyttäisi melkeinpä samalta vaunulta nykyään