Carena matkarattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Brio

Vieras
Tilasin netistä matkarattaat, Carenan Easyt. Onko jollain kokemusta käytöstä, miten kestävät ja ovatko tosiaan easyt..??!! Kun on yhdistelmävaunut, eli niistä saapi sitten rattaat niin ei viitsinyt kovin kalliita matkarattaita ostaa, noi maksoi 99e. Brion yhdistelmät jotka meillä on,painaa kun synti eli mun on vaikee niitä auton takaronkkiin nostella ees taas, niin piti hankkii kevyet joita voi sit johonkin lähtiessä kuskailla helposti.. Jos ois tajunnu, olis ostanu esim Emmaljungan Xeroxit yhdistelmävaunut, jotka on tosi kevyet, niin ei ois tarvinnu ostaa erikseen matkarattaita..tosin nehän ei menis kauheen pieneen tilaan kylläkään yhdistelmät...
Minkälaisia valintoja olette tehneet tahoillanne..?

Itse pidän valtavasti, monet eivät. Mutta kuten hinnasta voi päätellä, parin vuoden päivittäisen käytön jälkeen muovipyörät ovat aika sileät. Mutta sen ajan oli tarkoituskin kestää. Meillä oli nuo ensimmäisen talven käytössä, "ainoina" rattaina. Laitoin Easyihin vain kantokopan. Kesäksi ostin "maastoon/mökille" Teutonian Timmyt.

Silloin ei ollut oikeastaan ollenkaan vielä näitä lukuisia "kevyt/mini yhdistelmiä" mitä nyt on. Easyt ovat älyttömän helpot käyttää, hyvä tavaratila jne. Nyt on tullut kyllä parempia rattaitakin. Mutta omasta mielestäni 100% hintansa arvoiset. Tuolloin Easyissa ei ollut edes kurkistusluukkua.

Nyt on kesäkäytössä Mac Larenin Volot, sen pienempiä ja kevyempiä "kuomullisia" rattaita ei ole. Mutta omasta mielestäni Easyt tekevät tehtävänsä. Itse laitoin Easyihin vauvalle kantokopan ja sinne lämpöpussin, räntäsateella oli vielä sadesuoja+ötökkäverkko suojaamassa hiutaleita ja tuulelta. Mutta tietenkään ne eivät ole "jousitetut/laakeroidut/isopyöräiset" yhdistelmiin verrattavissa työnnettävyydeltään. Mutta itse olen ollut tyytyväinen, kaikki eivät ole olleet.

Yhteistyössä