Carena Easy vai Carena Sprint?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
Carena Easy
http://www.citybaby.fi/kauppa/index.php?action=showProductDetail&tuoteId=15

Toki on rattaat paljonkin erilaiset, mutta meillä tulisi käyttöön
-päiväunirattaina
-sekä kauppa- että "katu"rattaina
(joten mietinkin että onkohan Easyn renkaat liian lenkut, jos on vähänkin lunta..?)

Niin ja vielä lisäyksenä, että pitäisi kuitenkin olla suht pieneen tilaan menevät ja helpot kasata ja nostella takakonttiin. Siinä taas Easy varmasti parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös nuo Sprititkin mene aika pieneen tilaan, jos vertaan yleisesti yhdistelmiin. Rimpulat renkaat on kyllä Easyissa.

Sekotinkin vahingossa Sprintit niihin Carenan yhdistelmiin. Mut silti ottaisin ne enkä Easyja, jos kaikissa keleissä pitäisi päästä eteenpäin.

Jos talvella aikoo ulkona käyttää kannattaa heittä hyvästit toiveelle easysta, renkaat ei kulje lumessa ilman kiroilua.. eli sprint minusta parempi, jos käyttöä muutenkin kuin kauppakeskuksessa.. Mene liikkeeseen sovittamaan mitkä mahtuu autoon, niin mekin teimme..

Noissa sun mainitsemissa rattaissa on se huono puoli että toi kuomu ei pysy avoimena hyvin. Niissä ei ole sellaista muoviosaa joka tavallaan lukitsee kuomun. Vertaa vaikka tuohon Lieback Luxiin, siinä on.
Ainakin mun kaveri on valittanut kun kuomu keikkuu miten sattuu. Mulla on noi Lieback Luxin ja kuomu pysyy hyvin.

Mun tekisi niin mieli klikata huutiksesta yhdet Gracot, mutta ei me kyllä totta puhuen oikeasti edes tarvittais niitä!!! Kohde sulkeutuu 4.2, katotaan maltanko mieleni.........

Yhteistyössä