T
tuplaileva
Vieras
Mikälainen sadesuoja kyseisiin rattaisiin käy? Pitääkö olla kaksi erillistä vai käykö yhtenäinen tuplasuojus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei, muistatko sadesuojan merkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä ostin Tikkurilasta PikkuHurmurista. Se oli yhtenäinen mut tuo osa joka tulee siis kuomun taakse, oli tarroilla reunoista kiinni.
Oi kiitos sulle!Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Tarkistan vielä sen merkin, kun olen antanut sen siskolle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oi kiitos sulle!Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Tarkistan vielä sen merkin, kun olen antanut sen siskolle.![]()
![]()
Ihanaa etten mä ole ainoa jonka muisti tökkii.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oi kiitos sulle!Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Tarkistan vielä sen merkin, kun olen antanut sen siskolle.![]()
![]()
Joo mulla muisti tökkii. Se on PikkuPiia merkkinen ja taisin sen kuitenkin ostaa Cittarista tai Prismasta.![]()