Canesten ei auttanut- mitä tää nyt sit on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kikka

Vieras
Kuitittaa niin pahuksen paljon. Eilen oli sisemmät häppärit vieläpä ihan kipeenä. Vähän valkoista vuotoa. Canestenin laitoin eilen, ei ainakaan vielä ole auttanut, paitsi kipu on häipynyt..
Voi hitto, onkohan tää nyt jotain muuta ku hiiva:(?

Mäkin luulin pitkään että se on hiiva. Sitten lävin lääkärissä ja määrättiin jotain emättimeen laitettavaa geeliä. Se auttoi vähäksi aikaa ja taas sama vaiva. Oon huomannut että vaiva tulee yhdynnän tai kuukautisten jälkeen. Niinpä ostin Lactalia ja se on auttanut.

Mulla tää on uusinut jo kolme kertaa tänä vuonna. Tosin aiemmin on canesten auttanut, nyt ei ainakaan täs vuorokaudessa ole kutina lähtenyt, kuten muistaakseni aiemmin.. tai ei se koskaan ennen ole tainnut näin paha ollakaan.
Mut tietty eihän tämä sit hiivaa välttämättä olekaan. Täytyy soitella neuvolaan heti maanantaina. Inhottava vaiva!
Viitsiköhän sitä seksiäkään tänään harrastaa?

Kutittaako sekstaillessa saman verran vai enemmän? Jos on sama ni varmaan hiivaa. Muuten ehkä jotain muuta. Mm. kondylooma voi aiheuttaa tuollasta kutinaa eikä tartte olla mitään muita oireita. Aika moni kuitenkin kantaa papillooma virusta tietämättään.

Mä ajattelin eilen että leikkautan häppärit osaks pois, niin ärsyttävä olo oli. Jotakin on pielessä.
Mikään ei oo niin ärsyttävää kuin tällaiset vaivat, täytynee mennä lääkäriin. Välillä parempi olo, sitten taas epämiellyttävää vaivaa, tuntuu tulehdukselta...

Mun käsittääkseni multa on kaikki sukupuolitaudit testattu alkuvuodesta. Tietysti on se pieni mahdollisuus, että olisin sen jälkeen jonkun saanut..:/
Yhdynnän jälkeen tää aina joskus tulee.

Helpointa nyt olisi, että canesten ei vaan ole vielä auttanut! Vaik kaipa jonkun tulehduksenkin saa lääkekuurilla sit hoidettua. Inhottava vaiva!!

Alkuperäinen kirjoittaja Enkelikasvo:
Mulla ei oo ikinä Canesten toiminu. Ne missä jokin muu vaikuttava aine toimii. Kannattaa kokeille jotain muuta ainetta, jos toimis. Tai sitte vaan lääkäriin.

Taidanpa sit käydä tänään hakemassa jonkun toisen lääkkeen vielä, ja toivon todella, että auttaisi. Kiitti vinkistä:)

Niin ja, jos on usein hiiva niin ruokavaliolla voi olla vaikutusta asiaan. Mulla ainakin aina, jos nautin paljon sokeria, valkoisia jauhoja ja hiivaa sisältäviä ruokia niin on kohta hiivatulehdus. Ja aina lääkekuurin jälkeen.
Ja runsas veden juominen auttaa kanssa hiivatulehdukseen.

Mä sain eilen diagnoosiks samoista oireista sekabakteeritulehdus ja lääkeeks flagyl nimistä lääkettä. Kunnon hevoskuurin. Eilen piti ottaa 5 tabua ja sit vielä 10 päivän ajan käyttää emätinpuikkoja. Mut toivottavasti noilla helpottaa. Muutaman viikon jo kärsiny ja olin ihan varma et on joku klamydia tms. Mut ei onneks.

Sekabakteeritulehdus vois sopia munkin oireeisiin..
Ruokavalio mulla on yleensä aika hyvä, ei turhaa sokeria tai valkoisiajauhoja. Paitsi nyt lomalla on tullut herkuteltua, ja nythän mä taas oireilenkin.