Ai säkin käyt täällä vaasas??Kellä/missä? Luulin aivan että sä sielläpäin kävit...Alkuperäinen kirjoittaja TipTop:Eilen olisi ollut punnitus mutta pyysin mun äitiä tuomaan mulle seuraavan viikon kuurin kun en jaksanut lähteä vaasaan. En viitsi nyt käydä puntarilla kun on se aika kuusta ja mulla kerää nestettä ainakin kaksi kiloa kroppa.. :ashamed:
Masentuu vaan..
Mutta ensi viikolla jo uskaltaa mennä puntarille
Salaattia ja pusseja olen nyt syönyt. Kahvin kanssa käytän maitoa ja siinä on kyllä tosi paljon hiilareita..on vaan mustana niin pahaa..
Sulla Miranda alkaa sitten yhdistetty kuuriko huomenna? Saat jo syödä muutakin
Alkuperäinen kirjoittaja tuohu tenava:Huomen se alkaa sitten sinnittelyt puhtaal juomakuuril. :snotty: Niin no tai ainakin kova on yritys vaan saas nyt nähdä kuin siin sitten käy. :headwall: :headwall: :headwall: Sillä kuitenkin houkutukset on suuret hiukan maistella, kun muulle porukalle kuitenkin ruokia on tehtävä ja etenkin kun tuo kuopus väliin tykkää jotta äitiä pitää syöttää.
Leia Kiitos tuosta kahvi + vaniljapirtelö vinkistä. Mul vaan kyl taitaa niin käydä jotta jää tuo vinkki pois kokeiluista kun en todellakaan voi sietää kahvissani mitään makeutusta.
Hei muuten kuin voi nuo konsulenttien ohjeet olla noinkin erilaisia, meinaan kun mulle konsulenttini lähetti oikeen sellasen vihkosen (oikeammin kolme vihkosta) johon oli kirjattu kaikki vaihtoehdot selkokielellä. En kyl nyt vaan muista mitä siin luki et oliko niin et 3pussia ja yks ateria vai 2pussia ja kaks ateriaa vai vallan jotain muuta. Mut täytyypä oikeen tarkistaa miten tuo menee. :headwall: :snotty:
Mut koht suuntaan maata ja huomenna sitten ilmoittelen mistä painosta oikeasti liikkeelle lähden. :ashamed: Vaan sen tiedän jotta isot on lukemat niin painon kuin BMI:n suteen. :ashamed:
Vaan aamulla ensimäisen pirtelöjuoman sitten juon. :snotty:
Siis viime viikon punnituksesta tullut 300g lisää konsulentin vaa'an mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja TipTop:Käyn kauneushoitola helmessä,oli asevelikylässä/impivaarassa mutta nyt muuttivat väliaikaisesti ristinummelle.
Oliko siis viime viikon punnituksesta noussut 300g? Mitä sulla on nyt tippunut 2 viikossa?
Äh,pitäisköhän kans olla puhtaalla juomakuurilla nyt hetki,nesteethän siinä periaatteessa lähtee ensin mutta vois tehdä ihan hyvää,vähän antaa potkua taas tiputukseen!
Onko muut laskenut BMI:n,jos kaikki laittais ylös mitä tippunut ja mistä ja painoindeksin ja tavoitteen..