... huulemme tanssivat yhdessa...taydellisessa harmoniassa.. pehmeasti ne tavoittelevat yha enemman toisiaan... en saa tarpeekseni... ne liukuivat toistensa paalla, kielet koskettavat toisiaan, lipuvat hetken kostealla pinnalla, minua pyorryttaa suudelmamme... ahmimme toisiamme, kuitenkin niin herkan pehmeasti.. miten sina oletkaan yhtaaikaa niin intohimoinen mutta herkka.. voimakas mutta kevea, kuten minakin.... katselet minua, naet viattomuutta ja syntista intohimoa, lahes lapsenomaisuutta ja kuitenkin syvaa todellista naiseutta, herkkyyttaa ja temperamenttia... haluan kokea kaiken kanssasi tana yona... haluan tuntea rakastavan hellyyden, mutta rajun himon.... haluan tuntea koko universumin tunteet kanssasi, kun leikimme symbioosin ja erillisyyden, toisen tavoittelun leikkia, lahella ja kaukana..
nyt haluan sinua niin.... haluan sinua.... haluan sinut syvalle sisaani... vain sina saat koskettaa syvyyttani.. vain sina.. katson sinua silmiisi... en kesta tata kaipuuta hellyyteesi... minua lahes pelottaa miten paljon haluankaan sinua, voiko se olla edes mahdollista...? otan sinua takahiuksistasi kiinni, vedan sinua kauemmas, tunnet pitkat kynteni ihoasi vasten... tiukassa otteessa, katseeni on uhmakas, mutta silti naet niista mita suurimman herkkyyden... naet lavitseni, se koskettaa minua niin etta haluan sinua enemman kuin mitaan koskaan ennen... pitelet minua voimakkaasti kiinni... pyristelen irti, mutta pidan vain minua hellasti lahellasi... otat ranteistani kiinni ja uhmakkasta katseestani huolimatta katsot minua niin rakastavan hellasti... kaannan katseeni pois... mutta se palaa hellasti takaisin omaasi... nyt naet sen hieman rauenneempana... hellitat otettasi, luulet minun pysyvan lahellasi, mutta mina riennan pois, mutta vain kaantyakseni suuren sangyn edessa...hymyilen, istuudun alas.. jo kaipaan sinua lahellni.. rakkaani, ajattelen... luet sen silmistani ja kavelet luokseni.
Asetut makaamaan viereeni... katsomme toisiaamme syvalle silmiin... yhtakkia hetki on hellyyden tayttama... tassa on niin hyva olla. Suutelet minua rakastavan hellasti ja hyvailet rintaani.. tunnen kovan ja sykkivan halusi lannettani vasten, mutta hellyytesi minuun ottaa voiton tassa hetkessa, vain suutelet ja hyvailet minua... vastaan hellasti pehmeilla ja lampimilla huulillani...
alat puristamaan nanniani rytmikkaasti, otat sen paattavaisesti esille paidastani, voimakkaasti vedat paitani alas ja puristelet nannejani, hengityksemme kiihtyy, tunnen sakenoita joka puolella, kosketuksesi pinkilla nannillani vie sahkoisuja suoraan sykkivaan, salaiseen paikkaani jalkojeni valissa, olen aivan marka kulta... voihkin suudelman lomassa... hengityksemme kiihtyy yhdessa, asetan kateni housujesi paalle, kalusi on kovempana ja suurempana kuin koskaan... aistimme kehojamme ja omamme reagoi yha kiihtyvalla himolla toisiimme... katsomme toistemme silmia suudelman lomasta... himo yltyy jokaisella raskaalla, katkonaisella hegityksellamme... naet kiemurtelevan kehosi vieressasi, nautit minkalaisen reaktion saatkaan minussa aikaan... uskallamme vain arvailla koittavan nautinnon maaraa..