Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hyvä. Ehkä se perunankuorintaan joutuminen ei olis ollu kovin mielekästä.
Homoja ja neitejä ne c-miehet on. Vitun nyrkillätapettavaa kuonaa. Ei kelpaa muuta kuin maalitauluiksi, miinanpolkijoiksi tai nyrkkeilysäkeiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954264:en nyt lähtis haukkumaan tyyppejä jotka kävi intin vaikka olis jonkun vamman takia päässy kotiakkin.
neitejä ei mun aikan ollu koko paikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954317:en tiedä miten nykyään on. mä kävin 80 luvun alkupuolella.
No mun veli tosiaan on kuuro toisesta korvasta, mikä aiheuttaa mm. sen ettei hahmota mistä suunnasta ääni kuuluu. Eli ehdottomasti ei voi antaa asetta hälle.. Näin oli sanottu. Mutta eipä tuo sinne sotaa leikkimään olis kamalasti hinkunutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954350:ihan pikku vinkkinä että ei siellä mitään sotaa leikitty. ihan perus ammuntoja eikä koskaan mitään tappamaan opettamista.
Homoja ja neitejä ne c-miehet on. Vitun nyrkillätapettavaa kuonaa. Ei kelpaa muuta kuin maalitauluiksi, miinanpolkijoiksi tai nyrkkeilysäkeiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21954362:Sehän riippuu sinun sodanajan tehtävästäsi mihin sinut koulutetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954664:sovitaan sitten noin.
ei mun tarvii todistella mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21954683:Mitä ihmeen todistella??? Kyllä minä ainakin osaan tappaa ihmisiä mitä ihmeellisimillä tavoilla kun kävin intin. Mutta tuskinpa näitä taitoja tullaan tarvitsemaan siviilissä ja sitäpaitsi sitä ryhmässä ja joukkueessa toimintaa ei voi ihan tuosta vain oppia, sitä pitää harjoitella.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21954701:näin on herra kommando