Hih Tulkkaan nämä kaikki kommentit miehelle niin, että olitte mun puolella.Jep,miusta kyllä näyttää homoparilta mutta niin söpöltä.
Hih Tulkkaan nämä kaikki kommentit miehelle niin, että olitte mun puolella.Jep,miusta kyllä näyttää homoparilta mutta niin söpöltä.
Juu,tulkaa vaan kommentit niinHih Tulkkaan nämä kaikki kommentit miehelle niin, että olitte mun puolella.
Okei, ja mä sanon vielä sun mieliksi: Miehesi ja hänen kaverinsa näyttävät homoparilta, jos menevät pelaamaan tennistä samanlaiset neuleet yllään.Hih Tulkkaan nämä kaikki kommentit miehelle niin, että olitte mun puolella.
Happy! (= gay, perinteisesti siis, ennen homoseksuaalimerkitystä)Okei, ja mä sanon vielä sun mieliksi: Miehesi ja hänen kaverinsa näyttävät homoparilta, jos menevät pelaamaan tennistä samanlaiset neuleet yllään.
Happy now?
Gay now?Happy! (= gay, perinteisesti siis, ennen homoseksuaalimerkitystä)
Puhaltelen täältä vähän Aqua di Gio - tuoksua Nyt nuo kaksi syövät keksejä meidän keittiössä, tosi pelaajat tankkaa ennen matsiaAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23796980:Siirrä tuo kaikki miun homofobiseen mieheen
Voi kun söpöä =) Ei vaan, tahtoisin että tuo vähän lieventää kantaansa.. Umpiheterorasisti..Puhaltelen täältä vähän Aqua di Gio - tuoksua Nyt nuo kaksi syövät keksejä meidän keittiössä, tosi pelaajat tankkaa ennen matsia
Ymmärrän :/ Pakottamallahan se ei lähde...Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23797167:Voi kun söpöä =) Ei vaan, tahtoisin että tuo vähän lieventää kantaansa.. Umpiheterorasisti..
Ei kai se lähde muutenkaan, umpihetero =)Ymmärrän :/ Pakottamallahan se ei lähde...
Mikä valuutta? - Ei euro, Euroopassa kuitenkin.Mikä maa?
Hmm.. Iso-Britannia?Mikä valuutta? - Ei euro, Euroopassa kuitenkin.
Etelämpänä, kivemmassa maassa Eipä siinä, pojat lähti pelaileen ja tämä mamma laittaa nyt lapsen petiin. Öitä!Hmm.. Iso-Britannia?