Buzzadorilta tuli maisteltavaksi uutta puuroa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vipititi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vipititi

Jäsen
21.07.2008
795
0
16
Eilen hain postista nestlen valmismoniviljapuuroa,16 prk.ollaan nyt eilen illalla ja tänään maisteltu sitä 7kk neidin kanssa ja ARGH!! On niin löysää puuroa,että ei voi millään syöttää ilman suurta sotkua.Eikä tyttö edes pidä sen mausta,on tosi makeaa.Vien loput purkit vaikka avoimeen päiväkotiin, saapahan lisää mielipiteitä ja maistelijoita enemmän.Onneksi kaapissa Nalle puuroa montaa eri lajia,on ehdottomasti parasta :D en kyllä suosittele tuota puuroa kenellekkään,yök :x
että näin :laugh:

mulla on tullut nyt sitä uutta fantaa,uusia kidz juomia ja nyt nää puurot... sieltä tulee sähköpostiin kutsu ja kannattaa myös omilla sivuilla käydä kurkkimassa onko avoimia kamppanjoita.luulisi jo jotain tulevan..?

Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
mulla on tullut nyt sitä uutta fantaa,uusia kidz juomia ja nyt nää puurot... sieltä tulee sähköpostiin kutsu ja kannattaa myös omilla sivuilla käydä kurkkimassa onko avoimia kamppanjoita.luulisi jo jotain tulevan..?

Mä oon käynyt! Sähhköpostis nyt joka päivä muutenkin, ja buzzadorin omilla sivuilla pari kertaa viikossa.
Ne boikotoi mua :'(

Alkuperäinen kirjoittaja möys buzzadorilainen:
Tuleeko muuten jokaisesta kampanjasta joku "palkkio" vai ne pisteetkö vain. Minulla vasta yksi kampanja takana---Vie kidz.

Olen käsittänyt, että ne pisteet. Ja jos oikein hyvin kirjoittaa, saa bonuspisteitä. Ja mitä enemmän pisteitä, sen arvokkaampia juttuja saa testattavaksi.

Yhteistyössä