BUZZADORILAISIA PAIKALLA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi buzzadorilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi buzzadorilainen

Vieras
Te jotka olette mukana tässä lasten vie tuotteessa, tänään tuli postiin mutten ehtinyt hakea ennen postin sulkemista...
Paljonko niitä on, onko koko satsi tässä paketissa vai tuleeko lisää ja miltä maistuu?

KIITOS vastauksesta!

Mulle tuli tänään ne kans.

"Sinun täytyy itse pitää silmällä, että paketti on tullut perille ja hakea se samana päivänä, koska lähetys sisältää tuotteita, jotka pitää laittaa jääkaappiin tulopäivänä."

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
mulle tuli 18 purkkii ja siin kahta eri makuuu

Je nekö pitäis riittää?! =)
Ovatko hyviä, tykkääkö lapset? *epäilee ettei omat piittaa*

Meillä isommat ovat mummilassa nyt, joten lasten mielipidettä en tiedä. Itse join yhden juoman. Banaani-passionhedelmä. Ja vaikken itse yleensä tykkää banaanista juomissa, tuo ON hyvää. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

"Sinun täytyy itse pitää silmällä, että paketti on tullut perille ja hakea se samana päivänä, koska lähetys sisältää tuotteita, jotka pitää laittaa jääkaappiin tulopäivänä."

Tiedän, tiedän mutta en voi sille mitään että oma työaika on sama kuin postin aukioloaika...........................!!!
Eikä ne nyt NIIIIIN huonoksi mene muutamassa tunnissa, 12h.

Olisivat ajatelleet sitä silloin kuin muuttivat sen ettei enää tuoda kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Tiedän, tiedän mutta en voi sille mitään että oma työaika on sama kuin postin aukioloaika...........................!!!
Eikä ne nyt NIIIIIN huonoksi mene muutamassa tunnissa, 12h.

Olisivat ajatelleet sitä silloin kuin muuttivat sen ettei enää tuoda kotiin.

Kylmäkallet olivat kyllä suht viileitä vielä siinä klo 17, kun meijän paketti haettiin postista, toivottavasti sulla vielä huomenna. :) Ne on sellaisessa isohkossa styrox-laatikossa.

Yhteistyössä