buzzador

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buzzadorilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Buzzadorilainen

Vieras
Tänään tuli kaksi kutsua buzzadoreilta..
joku fonectan juttu ja
lasten vie tuotteita.

Lähetin suostuvan ilmoittautumisen molempiin.

Koska ja miten ottavat yht. jos pääsee mukaan??

s.postiin tulee ilmoitus jos sinut hyväksytään kamppanjaan. Näin ainakin homma toiminut minun kohdalla tähän saakka ja viimeksi tänään sain ilmoituksen että olen päässyt mukaan pepsodentin kamppanjaan.

Alkuperäinen kirjoittaja marleena:
s.postiin tulee ilmoitus jos sinut hyväksytään kamppanjaan. Näin ainakin homma toiminut minun kohdalla tähän saakka ja viimeksi tänään sain ilmoituksen että olen päässyt mukaan pepsodentin kamppanjaan.

mitä kamppanjaan kuuluu? Tahnaako testailet?

Olen aika out koska olen vasta muutamia viikkoja sitten ilmoitt. mukaan.
=)

5.9. ilmottauduin kamppanjaan ja tänään sain tietää että pääsen mukaan. Siis kyseessä on Pepsodent White Now hammastahna jota alan buzzaamaan. Erona aiemmin markkinoilla oleviin hammastahnoihin tässä on se että tahna luo visuaalisen vaikutelman valkoisemmista hampaista jo ensimmäisellä käyttö kerralla. Innolla odotan että saan paketin se sisältää yhden normaalikokoisen hammastahnan ja 15 pikkutuubia (niin ei tarvitse kavereiden meillä alkaa pesemään hampaita) ja hammasharjan, sekä tietty tietolehtisen (joka tulee joka paketissa). Odotan senkin takia innolla että tupakoin ja juon kahvia ja sen ikävä kyllä näkee hampaistani.

Olisiko sulla eka kampanja nyt tiedossa? Jos niin voin mainita että raportointi on aika helppoa ja jos on jotain kritiikkiä tullut buzzauksen yhteydessä tuotteesta niin sen saa kyllä hyvillä mielin laittaa raporttiin. Olen tainnut tähän mennessä laittaa jokaiseen raporttiini niin negatiivisia kuin positiivisiakin asioita ja silti saanut vielä kutsun uuteen kamppanjaan... ;) Se tietolehtinen joka paketin mukana tulee on tosi kätevä! Niistä saa oikeasti hyvän pohjan buzzaukselle ja tiedon mitä seikkoja tuotteesta tahdotaan tuoda esille, jos esim. mikä tekee tuotteesta paremman kuin jo markkinoilla olevat.

Käsittääkseni noiden pisteidn avulla pääsee sitten "jännittävämpiin" kampanjoihin mukaan. Näin muistelisin lukeneeni jostain s.postista. Ja onhan se ihan luonnollista että ne jotka ovat jo useamman kerran buzzanneet onnistuneesti ja rapotoineet ajallaan ja kunnolla (siis vastaukset jotain muutakin kuin "no joo") valitaan herkemmin johonkin sellaiseen kampanjaan jossa esim. esitellään jotain kalliimpaa tuotetta... Siis luulisin ainakin näin. Tietty tähän vaikuttaa buzzadorin perustiedot että mihin kampanjaan otetaan, siis mielenkiinnon kohteet tms.

Yhteistyössä