Bussikuski raiskasi naisen Turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lila";22584363]Dechs, oletko huomannut että sinulla on hyvin agressiivinen tapa vastata. Sinä yleensä hyökkäät. Vaikka niin haukuit Scarlettia, niin kyllä sinä itsekin olet ihan samanlainen. =)[/QUOTE]
Jos joku huutelee yleisesti "te ette välitä", kyllä se mun mielestä on ihan hyvä tsekata ketä se tarkoitti. Semminkin kun nuo eikellekään -puhujat on usein vähän batshit loco.

Scarletista.. En isommin pidä seksisteistä enkä rasisteista. Ei siinä muuta.

[QUOTE="pöh";22584366]Jep, mutta tekee sitä epätodennäköisemmin. Tilastollisesti :)
Mamua kannattaa ehdottomasti varoa enemmän. Turha sievistellä sitä asiaa.[/QUOTE]

Suurin osa raiskauksista ei näy tilastoissa, ainakaan poliisin tilastoissa. ne on tossa asiassa melko turhia, sen myöntää asiantuntijatkin. usein vain uhrille tuntemattomasta raiskaajasta tehdään ilmoitus (tai puolitutusta) mutta useimmiten raiskaaja on uhrille jo ennestään tuttu.

Suurin osa raiskauksista ei näy tilastoissa, ainakaan poliisin tilastoissa. ne on tossa asiassa melko turhia, sen myöntää asiantuntijatkin. usein vain uhrille tuntemattomasta raiskaajasta tehdään ilmoitus (tai puolitutusta) mutta useimmiten raiskaaja on uhrille jo ennestään tuttu.

Mä arvasin, tähänkin ollaan keksitty päänsilitysselitys. Joo vain ulkomaalasen raiskaamisista ilmotetaan...jep :D :D :D

[QUOTE="sama";22584434]Mä arvasin, tähänkin ollaan keksitty päänsilitysselitys. Joo vain ulkomaalasen raiskaamisista ilmotetaan...jep :D :D :D[/QUOTE]
Tiesitkö, että lukihäiriöön voi saada apua?

[QUOTE="sama";22584434]Mä arvasin, tähänkin ollaan keksitty päänsilitysselitys. Joo vain ulkomaalasen raiskaamisista ilmotetaan...jep :D :D :D[/QUOTE]

niin siinä luki, USEIN vain UHRILLE TUNTEMATTOMASTA raiskaajasta tehdään ilmoitus. Siinä ei siis lukenut että VAIN ULKOMAALAISESTA raiskaajasta tehdään iilmoitus.

[QUOTE="vieras";22580547]Pidät vain kaikkialla hyväski todetun toimintamallin eli välttelet somalaieta ja muita suklaasetiä niin homma on turvallista.[/QUOTE]

Burkha kannattaa pitää myös päällä. Sehän on kuin kutsu seksiin jos ei ole kaapua päällä.

Kyllä oli erikoinen tämä juttu jonka luin tänään. Jutun lopussa vielä oltiin jonkun sanomana sitä

mieltä että tuskin kuski potkuja saa. Kun tällainen raiskaus ei heikennä ajotaitoa .

[QUOTE="asiantuntija";22584589]Burkha kannattaa pitää myös päällä. Sehän on kuin kutsu seksiin jos ei ole kaapua päällä.[/QUOTE]

Joko se raiskaaja paljastui rikasteeksi?

Yhteistyössä