Bussikerrossänky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Ei taida mistään kovin halvalla saada tai jos saa, niin kerrothan minullekin =)
Meillä on toivottu jo kauan bussikerrossänkyä, mut on turhan kallis ja pian out!!

No ei kai se aut ole ku just vasta sisään ollaan tuomassa, no ei vaiskaa tuolla netissä olen seannut ja halvimmat on olleet hilkun alle 500e, mietin että onko jyskissä tai muussa vähän halvemmassa kaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on toivottu jo kauan bussikerrossänkyä, mut on turhan kallis ja pian out!!

No ei kai se aut ole ku just vasta sisään ollaan tuomassa, no ei vaiskaa tuolla netissä olen seannut ja halvimmat on olleet hilkun alle 500e, mietin että onko jyskissä tai muussa vähän halvemmassa kaupassa.

Siis tarkoitin sitä, että meillä poika on 5v ja nyt haluis bussisängyn, mut kun kasvaa, niin pian ei enää olekaan mieluinen. Joten paree ostaa ihan normi kerrossänky =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis tarkoitin sitä, että meillä poika on 5v ja nyt haluis bussisängyn, mut kun kasvaa, niin pian ei enää olekaan mieluinen. Joten paree ostaa ihan normi kerrossänky =)

No meillä on 4v ja 1vja saahan sen sitten myytyä eteenpäin vaikka 200e että ei se nyt niiin kalliiksi tule ja kyllähän tuollakin mennään meillä ainakin monta vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja tulia:
bussikerrossänkyjä löytyy kodin ykkösestä, liekkö myös netanttilasta.. hinnasta ei hajuakaan, liikaa meille kun ottaa huomioon lyhyen käyttöiän..

Kodin ykkösen sivuilta pystyy nykyisin myöskin tilaamaan tavaroita. :)

Yhteistyössä