Bumbleride Indie Twin / Ora land tuplat kokemuksia

Hei,

Kokemuksia bumbleriden indie twin tai ora landin tuplista? Meille syntyy marraskuussa kaksoset. Perheessä on pitkiä lenkkejä vaativa koira, joten vaunuilla pitäisi päästä säällä kuin säällä kulkemaan. Niin hiekka kuin asfalttiteillä ja lumessakin kuljetaan.

Meillä on ollut kahdella pojalla käytössä Brion Duo yhdistelmä, johon olen ollut erittäin tyytyväinen (jousitus, tilava vaunukoppa ja ratasosa, kestävät jne..)
 
Kiitos linkistä. Vaikuttaisi, että nuo 3 pyöräiset on ketterämmät ja kasautuu hiukan pienempään tilaan. Toisaalta ovat kalliimmat kuin orat. Oraa puolustaa se, että on tehty suomen oloihin varmasti. Miinusta mielestäni yhtenäisestä kuomusta. Vaikea valinta tämäkin, kun on tottunut niin paljon liikkumaan vaunujen kanssa, että pitää olla hyvät. :)
 
"Mirde"
Juuri kotiuduin Bumbleriderien kanssa. Meillä oli pitkässä liemessä tämä sisasrusrattaiden hankinta ja kaikki vaihtoehdot punnittiin kertaan jos toiseenkin.. Kriteerejä oli pitkä liuta:

Liikutaan koirien kanssa tosi epätasaisissa maastoissa. Joten jousitus ja käsiteltävyys pitää olla sitä luokkaa, että jakossakin toimii lenkit. Ja tukevuus: kolmipyöräiset ei oikein ole tehty sit kuintenkaan tuonne hiekkakuoppateille jos pitää väistellä/nostella pyöriä yli esteiden..

Kaks erillstä kuomua oli mulle IHAN ehdoton juttu. Jos toinen lapsista nukkuu ja toinen ei, niin kiva könnätä hereillä siellä kuomun alla..

Mahdollisimman hyvät säilytystilat: pienet vetskaritaskut kuomuissa oli iso plussa: nenäliinat, aurinkolasit jne. saa sinne. Kaipasin sitä hirveästi yksissä kokeillaolleissa rattaissa.. Samoin kunnon tavarakori alla: saa hiekkalelut sinne näpsäkkäästi.

Kunnon kokoinen vauvakoppa: kaikissa sisarusrattaissa ei ollut kunnon kokoista koppaa.. vauva olis kiva saada sinne enemmän kuin kuukauden - pari..

Kuomut, jotka suojaa.. monessa mallissa oli onneton kuomu: ei suojannut miltään. Näissä oli sopivanä jäykkä se kuomu: ei laske kaikissa töyssyissä itsekseen ja sit suojaa istujaa.

Selkänojan sai pystympään kuin monessa mallissa. Ei kuitenkaan niin pystyyn kuin perusrattaissa. Isommalla mukavempi istua suoremmassa kuin puolimakaavassa.. ;)

Mitäs vielä? Niin joo, nää ruskean väriset "bumblet" oli kierrätysmateriaalista ja bambua. Merkkas mulle paljon.

Siinä näitä meidän kriteerejä. Ja siksi päädyttiin sit noihin Bubmlerider Indie Twineihin. Ja vink vink: jossain turkulaisessa liikkeessä näyttivät olevan hirmu hyvässä tarjouksessa.. just googlella löysin..
 
"pamsu"
Joo, mä kanssa pähkäilin noiden välillä ja päädyin Bumblerideen, koska:
-kääntyvien pyörien takia se kääntyy ihan paikallaan (pyörät saa myös lukittua menemään suoraan)
-se on ihan mielettömän kevyt!
-taittuu tosi pieneen tilaan, verrattiin oran yhden lapsen vaunuja siihen bumbletuplien viereen, niin oli saman kokoiset taitettuna
-omat kuomut
-isot ilmakumirenkaat ilman lokasuojaa (lokariin kuulemma tarttuu esim. suojalumi tukkeeksi)
-uv-suojattu kangas
-kierrätysmatsku siinä ruskeessa
-mahdollisuus kiinnittää kaukalo (myös muut ku maxi-cosi käy kiinnitysremmin ansiosta)

Ja me haettiin just tuolta turkulaisesta liikkeestä, missä on loppuunmyynti ;)
Googlaa bumbleride+turku
 
ykköset
mä olen kyllä bumbleriden liputtaja! käytössä olleet reilu kuukauden ja ei mitään moitittavaa. liikkuu säässä kuin säässä, erittäin hyvät kauppakeskuksissa, kaupungissa ja lenkillä. rattaat oli hintavat, kaikkine tarpeineen vajaa 1000€, kauppojen jälkeen hieman hirvitti mut nyt ei kaduta. ja mahtuu kassojen välistä, rullaportaista.. Meillä rattaat on sisaruskäytössä. Erittäin tyylikkäät, kevyet.. Jos jotain miinusta haetaan niin kantokopan jalkapeite joka on vetoketjulla, ei mene sujuvasti kiinni.

Suosittelen!!
 

Yhteistyössä