Bubbleroom - laskun maksaminen, argghh !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menee hermot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menee hermot

Vieras
Auttakaa, kohta menee totaalisesti hermot. Tyttö tilas Bubbleroomista kengät ja kun yritettiin maksaa laskua niin verkkopankki ilmoittaa että tilinumero on virheellin en. Ei pysty maksamaan. No, Bubbleroomin asiakas"palvelu" on auki vain klo 13.-18.00 ja palvelua saa vain ruotsiksi / englanniksi. Henkilö joka vastas puhelimeen sanoi että hän ei tiedä oikeaa tilinumeroa koska he ovat siirtäneet saatavan Nordea Finans Sverigelle ja sanoi että mun täytyy ottaa itse sinne yhtyettä ja kysyä oikeaa tilinumeroa. WTF - siis tuote ostettu heiltä, eikös heidän pitäisi selvittää mulle se oikea tilinumeroa.

Mistään netistä en löydä ton rahoituslafkan sähköpostiosoitetta, vain puhelinnumeroita enkä taatusti ala enää soitteleen jonnekin Ruotsiin ja yrittää selvittää asiaa huonolla ruotsintaidollani. Myöskään Bubbleroomiin en jostain syystä saa sähköpostia lähtemään. Mitä v...a mä teen tän laskun kanssa ??? Kohta sieltä varmaan tulee jokin perintäkirje jossa hirveet kulut.

Samoinkin tytölle että anna olla viimeinen kerta kun tilaat tuosta lafkasta jotain. Aikaisemmin myös suomalaisen (?) Klarnan kanssa ollut vaikeuksia mutta sieltä on sentään saanut jotain palvelua ja selvällä suomen kielellä.

Aattelin että marssin huomenna pankkiin ja pyydän että siellä selvittävät ton tilinumerojutun. Mahtaako onnistua ??

Mutta kun ei ollut postiennakkovaihtoehtoa ja luottokortin numeroa en mielelläni jakele netissä ihan joka puljulle .. tosi paha maku kyllä tästä jäi. Mutta huomenna pankkiin ja jos sieltä ei saa apua niin sitten en tiedä.

http://www.bubbleroom.fi/fi/asiakaspalvelu/faq-usein-kysytty%C3%A4-1

"Tarjoamme myös maksutapana laskutusta yhteistyökumppanimme Klarnan välitysellä. Laskutusmaksu 3 €."

Eli laskutusta hoitaa siis Klarna, ja kun itse olen Klarnan laskun valinnut maksutavaksi, niin laskuissa lukee saajan kohdalla Klarna/Nordea Finans ab.

Oliskin Klarna mutta kun ei ollut. Laskussa lukee että siirretty Nordea Finans Sverigelle ja tuonne se Bubbleroomin henkilö pyysi mua ottamaan yhteyttä. Maksun saajana lukee Bubbleroom / Nordea Finans Sverige. Klarnaa ei mainita missään.

Soitin Klarnalle mutta sieltä sanottiin että yhteistyö Bubbleroomin kanssa on päättynyt joitakin kuukausia sitten. Eipä tässä auta muu kuin marssia sinne pankkiin. Ei tunnu kyllä kauhean luotettavalta tuo Nordea Finans jos ei osaa lähettää edes laskuja oikealla tilinumerolla. No, katsotaan saanko laskun maksettua ihan perinteiseen tapaan pankkitiskillä.

Kävin pankissa ja ei sielläkään pysty laskua maksamaan. Antoivat ohjeeksi että yrittää vaan ottaa yhteyttä Bubbleroomiin tai Nordea Finansiin Ruotsiin. Laitan nyt ton laskun kirjekuoreen, kirjeen mukaan ja palautan takaisin Ruotsiin. Jos kehtaavat laittaa jotain viivästyskorkoa tms. niin sitten yhteys kuluttaja-asiamieheen.
Ärsyttävää ! Tästedes neiti saa ostaa rättinsä ihan suomalaisista nettikaupoista tai normikaupoista.

Terve, Onko tullut takaisin jo oikeaa tilinumeroa? Itsellä sama ongelma tuon bubbleroomin laskun kanssa. Soitin Nordea Finans Ab:hen ja sieltä pistivät klarnaan ja klarna ilmoitti, ettei käsittele enää bubbleroomin laskuja. Hienoa \o/...

No ei ole :(

Laitoin sähköpostia Nordeaan Ruotsiin ja sieltä pyysivät ottamaan yhteyttä johonkin asiakas"palveluun" tai jotain mutta eivät antaneet puhelinnumeroa eivät sähköpostiosoitetta - ei mitään jotta asian olisi voinut hoitaa !!!

Laitoin sinne nyt aamulla taas viestiä että voitteko nyt ilmoittaa mihin sähköpostisoitteeseen voi lähettää viestiä. Soittelemaan tuonne Ruotsiin en ala. Saas nähdä tuleeko vastausta.

Lähetin myöskin laskun takaisin kirjattuna kirjeenä tuonne Ruotsiin ja siinä saatekirje mukana jossa pyydän oikeaa tilinumeroa. Vähän kyllä on vaikeaa yhden laskun maksaminen. Pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttajaasiamieheen ??

Mutta ilmoitatko sinäkin tänne jos saat oikean tilinumeron selville ja laskun maksettua. Tai miten tämä asia nyt eteneekin.

PS. Laitoin viestiä myös Bubbleroomin asiakas"palveluun" mutta sieltä ei ole kuulunut mitään.

Laitoin sähköisen ilmoituksen kuluttaja asiamiehelle. Katsoo nyt soitteleeko ne sieltä takaisinpäin. Ajattelin töiden jälkeen soittaa vielä bubbleroomin "asiakaspalveluun" ja katsoa mitä ne sieltä sanovat. Jos sieltä ei mitään tolkkua tule niin pitää soitella sitten nordeaan uudestaan :) Jos ne vaikka kypsyisivät tähän häkkis englantiin ja antaisivat laskun anteeksi. Mutta ilmottelen tänne jos asia etenee minun osalta.

Moikka,

tytär soitti juuri ja sanoi että hän oli saanut ilmoituksen sähköpostiinsa että lähetetyssä laskussa oli tilinumero väärin mutta toimittavat uuden laskun jossa on myös uusi eräpäivä 28.6.2012.

Ihan tarkkaan en tiedä viestin sisältöä kun en sitä ole nähnyt mutta kun pääsen töistä niin täytyy tutkia. Toivottavasti tämä nyt tästä selviää mutta uskon vasta kun uusi lasku on kädessä ja sen myös pystyy maksamaan.

Kauhee rumba yhdestä laskusta, on soiteltu sinne ja tänne, lähetetty sähköpostia, ajeltu pankkiin ja mistään ei apua. Itse ainakin aion pysyä todella kaukana Bubbleroomista tulevaisuudessa !

No niin, nyt alkaa tulla asiakaspalvelustakin vastausta viimeviikkoisiin viesteihin. Laskusotku kuulemma johtuu että heillä ollaan siirrytty uuteen laskutusjärjestelmään (ilmeisesti Klarna vaihtunut tuohon Nordea Finansiin) ja uusi lasku tulee tämän kuukauden aikana, vanhan voi heittää roskiin.

Entäs te muut, oletteko te saaneet jotain viestiä Bubbleroomista ?

Itellä kävi samalla tavalla toukokuussa ja otin yhteyttä sähköpostitse. Sanoivat että lasku oli viallinen ja lähettävät kesäkuussa uuden. Tänään tuli lasku, joka on täysin samanlainen kuin edellinen!!!

Mulla kans bubbleroomin lasku eikä siinä toimi tilinumero! Voisko joku tänne laittaa sähköpostiosoitteen, mistä tavoittaa tuon lafkan tai sen laskuja hoitavan lafkan asiakaspalvelun..? Kiitos :)

Selittäkää mulle hyvät ihmiset kuika te olette maksamassa laskuja firmalle joka netissä ilmoittaa virhelliset tilitiedot?

Oletteko saaneet jo tavaran ja nyt maksamassa niihin liittyviä laskuja?

[QUOTE="Ida";26477812]Itellä kävi samalla tavalla toukokuussa ja otin yhteyttä sähköpostitse. Sanoivat että lasku oli viallinen ja lähettävät kesäkuussa uuden. Tänään tuli lasku, joka on täysin samanlainen kuin edellinen!!![/QUOTE]

Sama juttu myös täällä. Alkaa jo naurattaa koko tilanne, miten jossain lafkassa voi olla asiat noin sekaisin. Ei muuta kuin sähköpostia taas menemään, mulle ainakin vastasivat aikaisemmin parin päivän odottelun jälkeen. Nyt varmaan ruuhkautunut koko asiakaspalvelu-sähköposti joten voi kestää hetken ... hmm, ei taida tästä yrityksestä päästä eroon millään :/ jos tuon laskun joskus vielä saa maksettua niin en koske enää pitkällä tikullakaan koko Bubbleroomiin.

mulla aivan sama tilanne, lasku tuli loppu viikosta, eikä tilinumero ole oikea. Sähköpostia laitoin sinne minäkin.. Jos joku saa jotain vastauksia, olisi kiva jos kertoisi täällä..

Sain soittamalla yhteyttä ja ihan puhui suomea ainakin tämä, joka minua palveli. Painovirhe ainakin minun laskussa.. Soittamalla pääsi läpi n. 10 minuutissa ja asiallista palvelua kyllä!

Yhteistyössä