Brunon sukupuoliveikkauksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anita

Vieras
Kiinnostaisi miten luotettava tämä kaikkien kehuman Bruno Cacciatore oikein. Onko ultraveikkaus mennyt lopulta jollakin pieleen?

Jotkut suitsuttaa että 4D-ultra ei ole täysin varma mitä sukupuoleen tulee mutta kai niitä oikeita veikkauksia nyt on enemmän kuin vääriä.

En TUNNE ketään kellä olisi mennyt pieleen. Meille ainakin Bruno sano että 100% varmasti poika. Kait se sanois jos ei näkis sukupuolta varmasti jos vauva olisi huonossa asennossa..

Itsekin olen kuullut puheita, että Bruno ei edes kerro sukupuolta, jos hän ei ole 100% varma siitä. Itse kävin Brunolla kuopuksesta rv 23+ ja vastaus oli, että 100% varma poika. Ja poikahan sieltä tulikin :) Ja Bruno arvioi vielä painonkin oikein nappi, sanoi silloin ultrassa että painolta eri maata kun esikoinen (joka oli syntyessään 4kg), laskettuna aikana n. 3-3,2kg. Poika syntyi rv 39+4 ja painoa oli 3185g :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ööh kuka Bruno? :o

Cacciatore, gynejen kunkku. Tekee 3D- ja 4D-ultria yksityisellä.

Mikä kunkku??? Felicitas klinikan Tapio Kurki hoitaa saman asian hieman "selvemmin". On kokemusta molemmista.

Sama mulla, Kurkea suosittelen, jos harkitsette 4D-ultraa. Tutkimukset suunnileen samanhintaisia, mutta Kurki tuntuu ultraavan huolellisemmin, ainakin ultraus kestää 15min kauemmin. Brunolla liukuhihnameininkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ööh kuka Bruno? :o

Cacciatore, gynejen kunkku. Tekee 3D- ja 4D-ultria yksityisellä.

Mikä kunkku??? Felicitas klinikan Tapio Kurki hoitaa saman asian hieman "selvemmin". On kokemusta molemmista.

Tuntuu vaan jotkut "palvovan" Brunoa. Itselläni ko henkilöstä pikkasen erilainen kuva kuin monilla muilla. :/ Ammattitaitoinen hän on, mutta persoona jotain muuta kuin miellyttävä. Työkaverina ei niin mukava.

No mä kävin kaksi kertaa Kurjella ja sitten piruuttani Brunolla kolmannesta kun luulin tapaavani vähintäänkin jonkin jumalhahmon.

Ja pah, minikokoinen huone (Kurjella mielettömän suuri ja tilava) jossa pieni ukkeli. Ultrasi 10 minuuttia ja suuren osan aikaa oli hiljaa..

Kurki saa mun ääneni kanssa :)

Brunolla käyty 2x ja kummallakin kerralla näki sukupuolen. Eikä se Bruno mitään veikkaa, ei se ennustaja kuitenkaan ole... :D

Bruno on kuningas näissä asioissa siksi, että hän on se ihminen, jolla on Suomessa pisin kokemus 3D ja 4D ultrista. Hän toi ensimmäisen 3D ultran Suomeen.

Yhteistyössä