Broilerin filesuikaleet (hunajamarinoitu) NYT PARHAAT RESEPTIT KEHIIN :P

..
Kanasuikaleet sipulin kanssa pannuun, ruskista, perään kookosmaitotölkki, punaista currytahnaa, parsakaalia, maissia ja kukkakaalia ja porkkanaa. Valmis. Tän kanssa voi syödä riisiä tai sit laita enemmän vihanneksia, niin menee ihan patana.
 
äiti
Meillä tänään on riisiä ja broilerkastike johon ruskistan broilersuikaleet, lisään purkillisen kevyt&paksu ruokakermaa, aurajuustomurua ja purkillisen ananaspaloja. On hyvää, nam!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Meillä tänään on riisiä ja broilerkastike johon ruskistan broilersuikaleet, lisään purkillisen kevyt&paksu ruokakermaa, aurajuustomurua ja purkillisen ananaspaloja. On hyvää, nam!
tätä mäkin olen aina sillon tällön tehnyt (tosin ilman aurajuustoa) ja namnam :p
 
tytsky
mä teen tänään: ruskistan hunajakanapalat, keitän nuudelit ja kruunuvihannekset. sotken kaikki yhteen ja lisään uncle bens (sen punaisen)kastikkeet sekaan ja eiku syömään.. helppoa,nopeaa ja hyvää :D

 
kinuski
Broiskupata, nopee ja helppo. Laita vuokaan 3dl pitkää riisiä, 5dl kasvis (tai kana) lientä, 1 purkki flora-ruokakermaa, sipulia ja kasviksia maun mukaan (mä laitan yleensä paprikaa tai baby-porkkanoita) ja sit ruskistetut broiskusuikaleet. Uuniin 225 astetta ja n. tunti.
 

Yhteistyössä