M
mie
Vieras
Eilen just katoin jotain hänen elokuvaansa kakkoselta,joka oli kuvattu tänä vuonna, kattelin että on se niin nätti ja ihana se ääni! Surullista todella!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ohhoh, mikä voi olla sydänkohtauksen taustalla?
Olisiko vetänyt liikaa douppia?
Tai anoreksia tai vastaava, ehkä.
Mä en tiedä oliko se anorektikko. Huumeitahan noi Hollywood-starbat aika paljon kai vetää..
ja tuohan oli tapahtunu aamukasilta. eli siis ambulanssi oli kutsuttu kello 8 aamulla brittanyn miehen talolle...
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:![]()
:'( :'(
Mä oon jotenkin tykännyt hänestä mm Just Married elokuvassa.
Joo. Tais silloin seurustellakin vastanäyttelijänsä Ashton Kutcherin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:![]()
:'( :'(
Mä oon jotenkin tykännyt hänestä mm Just Married elokuvassa.
Alkuperäinen kirjoittaja hulina harmaana:miksi heti aletaan veikkaan huumeita?:O
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:se taitaa muutenkin olla yleistä että menee kolmen porukoissa... töissä (terveydenhoitoalalla) vanhemmat kolleegat sanoo että aina kun joku vanhuksista kuolee, lyhyen ajan sisällä kuolee vielä kaksi.. oon iteki ollu tätä kertaalleen todistamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Ohhoh, mikä voi olla sydänkohtauksen taustalla?
Olisiko vetänyt liikaa douppia?
Tai anoreksia tai vastaava, ehkä.
Mä en tiedä oliko se anorektikko. Huumeitahan noi Hollywood-starbat aika paljon kai vetää..
ja tuohan oli tapahtunu aamukasilta. eli siis ambulanssi oli kutsuttu kello 8 aamulla brittanyn miehen talolle...
Miten se liittyy siihen huumeiden mahdolliseen käyttöön?