Brittany Murphy on kuollut

Olemisen riemu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
4 089
0
36
Hämärän rajamailla
Muun muassa 8 Mile -elokuvassa näytellyt Brittany Murphy kuoli viime yönä sydänkohtaukseen, kertoo tmz.com-sivusto.

Vasta 32-vuotias näytteiljä sai tmz:n mukaan vakavan sydänkohtauksen, josta häntä ei kyetty elvyttämään. Murphy kiidätettiin Cedars Sinain sairaalaan, mutta hän oli menehtynyt jo ennen saapumista sairaalaan.

Tmz.comin mukaan ambulanssi soitettiin Murphyn miehen Simon Monjackin ja Murphyn omistamaan taloon kello 8 aikaan aamulla.

Voice/ Jussi Mäntysaari

brittanymurphy.jpg

*muoks. Näytteli mm. yhdessä mun suosikkielokuvassa, Sin Cityssä :(

http://fi.wikipedia.org/wiki/Brittany_Murphy

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ohhoh, mikä voi olla sydänkohtauksen taustalla?

esim. synnynnäinen sydänvika kuten minun miehelläni oli kun nukkui iki uneen 23 vuotiaana :(

otan kovasti osaa! :hug: :hug: :hug: :(

ja tuohon ap:n uutiseen: :o :o :o jessus sentään!

keitäs näitä on tänävuonna menehtyny: farrah fawcett, michael jackson... kukas se yks olikaan? jotenki nämä julkimot menee aina kolomen ryhmissä. karmivaa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

esim. synnynnäinen sydänvika kuten minun miehelläni oli kun nukkui iki uneen 23 vuotiaana :(

keitäs näitä on tänävuonna menehtyny: farrah fawcett, michael jackson... kukas se yks olikaan? jotenki nämä julkimot menee aina kolomen ryhmissä. karmivaa. :(

se taitaa muutenkin olla yleistä että menee kolmen porukoissa... töissä (terveydenhoitoalalla) vanhemmat kolleegat sanoo että aina kun joku vanhuksista kuolee, lyhyen ajan sisällä kuolee vielä kaksi.. oon iteki ollu tätä kertaalleen todistamassa.

tuntuu että nykyään noita sydäreitä tulee hirveesti "nuorille" ihmisille. Töissäkin kuoli kolmekymppinen duunikaveri ykskaks,sai sydänkohtauksen.Ei auttanut elvytys :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

se taitaa muutenkin olla yleistä että menee kolmen porukoissa... töissä (terveydenhoitoalalla) vanhemmat kolleegat sanoo että aina kun joku vanhuksista kuolee, lyhyen ajan sisällä kuolee vielä kaksi.. oon iteki ollu tätä kertaalleen todistamassa.

huh, no hyvä etten mie ole ainua joka tälleen aattelee... luulin jo olevan hieman entistäki sekopäisempi...

oon vaan huomannu että ku kotimaassaki joku näyttelijä kuolee niin kohta kupsahtaa pari muutaki... mikähän siinä oikein on?

huh, no hyvä etten mie ole ainua joka tälleen aattelee... luulin jo olevan hieman entistäki sekopäisempi...

oon vaan huomannu että ku kotimaassaki joku näyttelijä kuolee niin kohta kupsahtaa pari muutaki... mikähän siinä oikein on?

en tiiä mikä lie. Jotain henkimaailman juttuja varmaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

Olisiko vetänyt liikaa douppia?

Tai anoreksia tai vastaava, ehkä.

Mä en tiedä oliko se anorektikko. Huumeitahan noi Hollywood-starbat aika paljon kai vetää..

ja tuohan oli tapahtunu aamukasilta. eli siis ambulanssi oli kutsuttu kello 8 aamulla brittanyn miehen talolle...

Voi jessus sentään, hyvä näyttelijä oli ja symppis ihminen, ainakin sen kuvan hänestä sai :( kai sitä ton ikäsenä kuitenkin jotain "vikaa" tarvii sydämessä olla, eikai täysin terve ihminen saa sydäriä tosta noin vaan, vai :/

Yhteistyössä