Brittany Murphy - äidin hätäpuhelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli alkuperäinen ei itsekään tunne kyseistä henkilöä henk.koht.
Mua ihmetyttää mitä kukaan saa kuuntelemalla jonkun hätäpuhelua ja linkittämällä sen tänne.
Onko se oma elämä oikeeasti niin vitun köyhää ettei keksi mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
Mua ihmetyttää mitä kukaan saa kuuntelemalla jonkun hätäpuhelua ja linkittämällä sen tänne.

Oonko jossain väittänyt että tuntisin kyseisen ihmisen henk koht? Joo mun elämä on ihan vitun köyhää :hug:
Meepä kysymään youtubesta samaa asiaa niiltä sadoilta tuhansilta ihmisiltä samaa, jotka sen tulevat kuuntelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oonko jossain väittänyt että tuntisin kyseisen ihmisen henk koht? Joo mun elämä on ihan vitun köyhää :hug:
Meepä kysymään youtubesta samaa asiaa niiltä sadoilta tuhansilta ihmisiltä samaa, jotka sen tulevat kuuntelemaan.

Niin,kun ei osaa ajatella itse niin pitää apinoida muita.

käykääs huviksee kattoo vaikkette kuuntelis, niin aika liian monta kyseistä pätkää siellä ja ihmiset siellä arvostelemassa ties mitä , ja ambulanssin tulo kesti liian kauan ja plaa plaa, RIP!

Kysymys kuuluu, miksi sinä koet tuon niin voimakkaasti, että haukut itsellesi vierasta ihmistä? Jos et halua kuunnella, älä kuuntele. Mutta Suomessa on erityisen outoa se, että ollaan niiiiiin huomaavaisia että oikein hermostutaan ja otetaan kantaa jonkun kaikille tuntemattoman ihmisen puolesta ettei jotain äänitettä saisi kuunnella tai linkttää, mutta jos joku hakkaa perhettään seinän takana, niin sitten ei oteta kantaa, koska "asia ei kuulu minulle". Olet outo.

Minä en näe kyllä, miten tuo hätäpuhelun kuunteleminen halveeraisi yhtikäs ketään? Taivas, mitä jeesustelua taasen.

En itse kyllä kuuntele, tulee vaan paha mieli kuunnellessa toisen ihmisen hätää. Mutta ei se minusta ole mitenkään makaaberia jos joku niin tekee. Se, että jättää välittämättä kokonaan sen sijaan saattaisi olla.

Olipa surullista kuultavaa, en pystynyt loppuun asti. Mutta toisaalta oli hyvä kuulla miten rauhallisena se hätäkeskuksen työntekijä pysyi koko aikana. Rautainen ammattitaito.

Murphy oli kuollessaan saman ikäinen kuin mä olen nyt. Ihminen hänkin oli, vaikkakin julkkis. Kuuntelin osan nauhasta. Ei nauhojen julkistajat mitään jeesustelua tarvitse, koska asia on faktaa, todellista elämää.

Ja jos sivutaan hiukan aiheesta, niin minusta itse kuolema on nykyään liian peiteltyä ja puhdasta...ja siksi järkytytään vaikka tällaisesta nauhasta, jossa kuolevan henkilön omainen huutaa hätäänsä. Takaisin Suomeen ruumiinvalvojaiset ja itkijänaiset! Jos tunteet käsiteltäisi avoimesti heti, niin paljolta pahalta ololta vältyttäisi. Rauhaa ja rakkautta...

http://www.youtube.com/watch?v=6JXTZKGOyps
Brittanyn viiminen haastattelu. Jännää kun se tossa lopussa kysyy haastattelijalta, että saako sen haastattelijan hiukset seuraavassa elämässä!

Yhteistyössä