Brittany Murphy on kuollut

No jos on ollut vaikka hypertrofinen kardiomyopatia, voi olla täysin oireeton eli ei itse edes tiedä asiasta. Niin siinä voi käydä niin että tulee rytmihäiriö joka menee kammiovärinään ja usein ei ole mitään tehtävissä kun ei defibrillaattoria saada tarpeeksi nopeasti paikalle eli äkkikuolema tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ohhoh, mikä voi olla sydänkohtauksen taustalla?

esim. synnynnäinen sydänvika kuten minun miehelläni oli kun nukkui iki uneen 23 vuotiaana :(

otan kovasti osaa! :hug: :hug: :hug: :(

ja tuohon ap:n uutiseen: :o :o :o jessus sentään!

keitäs näitä on tänävuonna menehtyny: farrah fawcett, michael jackson... kukas se yks olikaan? jotenki nämä julkimot menee aina kolomen ryhmissä. karmivaa. :(

Patrick Swayze syyskuussa, haimasyöpään...

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

esim. synnynnäinen sydänvika kuten minun miehelläni oli kun nukkui iki uneen 23 vuotiaana :(

keitäs näitä on tänävuonna menehtyny: farrah fawcett, michael jackson... kukas se yks olikaan? jotenki nämä julkimot menee aina kolomen ryhmissä. karmivaa. :(

se taitaa muutenkin olla yleistä että menee kolmen porukoissa... töissä (terveydenhoitoalalla) vanhemmat kolleegat sanoo että aina kun joku vanhuksista kuolee, lyhyen ajan sisällä kuolee vielä kaksi.. oon iteki ollu tätä kertaalleen todistamassa.

huh, no hyvä etten mie ole ainua joka tälleen aattelee... luulin jo olevan hieman entistäki sekopäisempi...

oon vaan huomannu että ku kotimaassaki joku näyttelijä kuolee niin kohta kupsahtaa pari muutaki... mikähän siinä oikein on?

Ja sama lento-onnettomuuksien kanssa. Jos yks kone tippuu, hetken päästä tapahtuu pari onnettomuutta lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:

se taitaa muutenkin olla yleistä että menee kolmen porukoissa... töissä (terveydenhoitoalalla) vanhemmat kolleegat sanoo että aina kun joku vanhuksista kuolee, lyhyen ajan sisällä kuolee vielä kaksi.. oon iteki ollu tätä kertaalleen todistamassa.

mä olin tänä kesänä kolmissa hautajaisissa.. mun sukulainen, miehen sukulainen ja ystävä

Tuntuu, että samanlainen ja ihan yhtä turha kuolema kuin Heath Ledgerin kohdalla. Lääkkeitä tai huumeita veikkaan, mutta mistäs sitä tietää.

Siis turhalla tarkoitan, että kuoleman olisi voinut välttääkin, en sitä että henkilö olisi turha, ettei kukaan nyt saa väärää käsitystä. Joku vahinko käynyt aineiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
Toi on muuten totta, lentokoneetkin putoaa aina sarjassa!

Tai ehkä ihmismieli vain hakee sarjoja ja sillä lailla jotain "järkeä" kaoottiseen maailmaan.

Mut sen olen vanhustyössä kyllä todistanut usein, että jos pariskunnasta kuolee toinen, toinen menehtyy viimeistään puolen vuoden sisään, ikään kuin kuihtuu pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö muka ole laiha? Ja tuo hoipertelu ja kummalliset ilmeet. Onkohan ihan selvänä edes?

http://www.youtube.com/watch?v=B2Odf2WdJvs

No ei mikään superskinny, mut silmät vaeltelee oudosti, aina seisahtaa yhteen kohtaan ja tosiaan huojuu kuin olis jossain laivalla. Jossain aineissa ilmiselvästi :(

Eikö muka ole laiha? Ja tuo hoipertelu ja kummalliset ilmeet. Onkohan ihan selvänä edes?

No ei mikään superskinny, mut silmät vaeltelee oudosti, aina seisahtaa yhteen kohtaan ja tosiaan huojuu kuin olis jossain laivalla. Jossain aineissa ilmiselvästi :(

Mun mielestä se on aina ollu tollanen tärisevä ja jotenki outo. Siinä 8-mile leffassaki.

Joo, silmät "vaeltelee" ehkä ennen kaikkea siksi, että tilanteessa on kymmenittäin valokuvaajia, ja on ihan kohteliasta edes yrittää katsoa jokaisen suuntaan. Ja mitä tulee huojuntaan, niin se kyllä johtuu ennen kaikkea käsivaralla kuvaamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja huhh:

Joo, silmät "vaeltelee" ehkä ennen kaikkea siksi, että tilanteessa on kymmenittäin valokuvaajia, ja on ihan kohteliasta edes yrittää katsoa jokaisen suuntaan. Ja mitä tulee huojuntaan, niin se kyllä johtuu ennen kaikkea käsivaralla kuvaamisesta.

niinpä. ja vaikken mikään ykkösfani olekkaan, niin surullisiahan nää nuorten lähdöt aina on :/

Yhteistyössä