Britneyllä uus look!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spears-fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

spears-fani

Vieras
kaikkien aikojen parahaalla artistilla uus look. vaikka onkin vähän kilja hälle kertynyt... Oon myös menossa keikalle! Jeiiiiiiiii!! :D ( en oo "sellanen")

http://www.iltalehti.fi/viihde/200907069885631_vi.shtml

no mutta onhan britneyllä painonkanssa ollut ongelmia. eikä ole mikään laiha.
mutta näyttää hyvältä ja on lahjakas nainen.
on todella harmi että elämä meni alamäkee ja toivottavasti nyt on saanut elmästä taas kunnon otteen.

article-1197622-05992F44000005DC-104_468x597.jpg

siis voi luoja näitä lehtiä! ihan hyväkroppainen nainen ja heti on jotain lihomisjuttuja kirjoitettu! voittaa tuo kroppa nämä nykyajan anorektikkotytöt mennen tullen ja palatessa!

britney on vähän sama kun lopez ja beyonce,helkutin hyvä vartalo vaikka se ei olekkaan vaan luuta ja nahkaa.
treenaamalla isompikin vartalo näyttää loistavalta. lihavia kukaan niistä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja piia:
siis voi luoja näitä lehtiä! ihan hyväkroppainen nainen ja heti on jotain lihomisjuttuja kirjoitettu! voittaa tuo kroppa nämä nykyajan anorektikkotytöt mennen tullen ja palatessa!

niinpä. sairaalloisen laihuuden ihannointi on mennyt aivan liian pitkälle. Tuo näyttää samalta kuin minä ja mun painoindeksi on 18 joka on normaalin alarajalla. ja täällä sanotaan että näyttäisi paremmalta useita kiloja laihempana :o

Alkuperäinen kirjoittaja ja toinen:

ohhoh..liekö tätä kuvaa vähän käsitelty..?
eikai se pysty noin paisuun lyhyessä ajassa kun on kiertuekkin päällä. eli kuluttaa ihan sikana kaloreita.
muhkeessa kunnossa kuvassa,mutta nii nätti =)

Paksupötsinen täti. Ei kun kroppa näyttää hyvältä, mutta kilot aina näkyy ekaks Pritnin poskissa, vähän täyteläisempi olemus. On se silti paremman näköinen laihana, eli silloin joskus ennen lapsia 17-vuotiaana.

Yhteistyössä