K karmilla Jäsen 16.06.2009 350 0 16 21.07.2011 #1 Onko hyvä istuin?Oon aivan pihalla millainen istuin kaukalon jälkeen??Kaveri suositteli tuota, oli vaan saanu aika huonot arvostelut jossain testissä
Onko hyvä istuin?Oon aivan pihalla millainen istuin kaukalon jälkeen??Kaveri suositteli tuota, oli vaan saanu aika huonot arvostelut jossain testissä
MarieHos Aktiivinen jäsen 17.03.2011 7 390 2 36 Espoo 21.07.2011 #2 No lue niitä testejä. Googlaa kyseisiä istuimia, niistä on täälläkin ollu monen monta kertaa puhetta =) Meiltä löytyy Kiddy Infinity pro ja Kiddy comfort pro. En voi kun vaan suositella niitä!
No lue niitä testejä. Googlaa kyseisiä istuimia, niistä on täälläkin ollu monen monta kertaa puhetta =) Meiltä löytyy Kiddy Infinity pro ja Kiddy comfort pro. En voi kun vaan suositella niitä!
Alaston lohikäärme Aktiivinen jäsen 09.12.2007 16 436 3 36 21.07.2011 #3 MEil on multitech ja mä tykkään siitä (ja tyttö kans). Ainoa huono puoli on se, että selkä menosuuntaan se vie aivan älyttömän tilan.
MEil on multitech ja mä tykkään siitä (ja tyttö kans). Ainoa huono puoli on se, että selkä menosuuntaan se vie aivan älyttömän tilan.
M meillä Vieras 21.07.2011 #4 on! aivan loistava istuin, tykkkään. saanut huonot arvostelut kun väärin asentaminen mahdollista, eli pitää asentaa tarkasti, mutta muuten hyvä ja turvallinen. voin suositella
on! aivan loistava istuin, tykkkään. saanut huonot arvostelut kun väärin asentaminen mahdollista, eli pitää asentaa tarkasti, mutta muuten hyvä ja turvallinen. voin suositella