Britax two way eliten omistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtiyö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tähtiyö

Aktiivinen jäsen
26.12.2007
2 175
0
36
Tarvitaan tuolle keskimmäiselle istuin jonka saa vielä vähän aikaa asennettua selkä menosuuntaan, ja syksyllä käännettyä kasvot menosuuntaan.
Two way elite vaikuittaisi hyvältä mutta onko se sitä?
Onko hankala kiinnittää,kamalan leveä,tai jotain muuta huonoa?
Kehukaa/haukkukaa =)

Meillä on, ja noi lapsen kiinnitysvöiden kiinnilaittaminen saa kyllä välillä jupisemaan ärräpäitä...muuten on ollut napakka ja ok istuin sekä selkä menosuuntaan että kasvot menosuuntaan.Mutta jos nyt saisin valita, niin miettisin muutaman yön yli ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Meilä oli tuo isommalla, leveä j amuutenki... no en tykänny, sivusuojat hunot jne. Tokalle sit ostettiin duoflex xtp, se on ollu hyvä.

Eikö tuossa duoflexissä ole tukijalka?
Meillä on kuopuksella tukijalallinen istuin ja olen sitä jalkaa monesti kironnut.

Mulla ei TwoWayElitestä huonoa sanottavaa. Sivusuojaukset on todellakin hyvät, mitä törmäystesti aikoinaan näytti. Suojasivat hyvin törmäyksessä päätä, kumma kyllä, kun leveähän se on sivusuojiltaan. Korkeat sivureunat suojaavat lasta tehokkaasti sivutörmäyksessä. Harmi kun en löydä netistä sitä pätkää enää, missä näytetään TWE-istuin sivutörmäyksessä.
TWE:n saa hyvin kiinni, kunhan katsoo ohjeet kunnolla ja opettelee laittamaan istuimen kunnolla kiinni. Ei mitään pahaa sanottavaa. Tokihan se on leveä istuin, mutta muksu tykkäsi ja äiti tykkäsi :D

Ei mun mielestä mitenkään hankala kiinnittää. Lisävyöt kun kerran paikalleen laittaa, niitä ei tarvi irti repiä (ellei tarvi siirtää autosta toiseen. Meillä siihen tarkotukseen toiset lisävyöt.) vasta sitten, kun istuimen siirtää kasvot menosuuntaan.

Meillä on twe, ja ollaan oltu tyytyväisiä. Lapsi on isokokoinen, kovin "kuppimaiseen" istuimeen ei edes mahtuisi. Ei se kiinnityssysteemikään mitenkään vaikea ole, jopa mäkin osasin sen asentaa kertaheitolla ;)

Ei meidän Britaxissa mitään tukijalkaa ole, ihan vaan istuin ja ne hihnat jolla se kiinnitetään. Helppo oli asentaa ja siirtää autosta toiseen. Meillä on kokemusta tuosta vasta vähän aikaa ja ihan tyytyväinen olen ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Ei meidän Britaxissa mitään tukijalkaa ole, ihan vaan istuin ja ne hihnat jolla se kiinnitetään. Helppo oli asentaa ja siirtää autosta toiseen. Meillä on kokemusta tuosta vasta vähän aikaa ja ihan tyytyväinen olen ollut.

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Meilä oli tuo isommalla, leveä j amuutenki... no en tykänny, sivusuojat hunot jne. Tokalle sit ostettiin duoflex xtp, se on ollu hyvä.

Eikö tuossa duoflexissä ole tukijalka?
Meillä on kuopuksella tukijalallinen istuin ja olen sitä jalkaa monesti kironnut.

on juu, mutta meilä kun oli selkämenosuuntaan etupenkillä niin sitä ei käytetty..

Meiltä löytyy yksi kappale TWE. Ja mitään pahaa sanottavaa ei ole. Ihan pienelle en sitä ostaisi, siis kaukalosta siirtyvälle, mutta vähän isommalle hyvä. Tilava.
Meillä se on kasvot menosuuntaan ja asentaminen on helppo.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Meiltä löytyy yksi kappale TWE. Ja mitään pahaa sanottavaa ei ole. Ihan pienelle en sitä ostaisi, siis kaukalosta siirtyvälle, mutta vähän isommalle hyvä. Tilava.
Meillä se on kasvot menosuuntaan ja asentaminen on helppo.
:)

Meillä se tulisi kohta 3 vuotta täyttävälle.
Hänen istuin joka on HTS:n siirtyy kuopukselle.
Mietin vaan että jos se on kamalan leveä niin ei taida molemmat mahtua takapenkille yhden turvavyöistuimen kanssa,tuo HTS:n istuinkin kun on aika tilaavievä.
Pakko kai lähteä kiertelemään ja sovittelemaan :/

Juu, meillä takapenkille tarvii mahtua vaan kaksi istuinta, joten en osaa sanoa, miten useamman kanssa toimii. Iso se on, joten saattaa käydä helposti ahtaaksi.
Meillä toinen istuin on Brion Zento ja taas on paaaaljon pienempi ja alkaakin käydä ahtaaksi meidän aikas isolle kaksivuotiselle.
=)

Mutta tosiaan sovittamalla selviää tilakysymykset.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpana:
Missä on jokin testi TWE:stä, en ole ikinä maailmassa nähnyt. Voisitko laittaa linkin, että minäkin näkisin??

Britaxin omilla sivuilla on jotain testiä. Mut sitä testiä minkä mä oon nähny muutama vuos sitte, en enää löydä sitä. Siinä näytettiin miten istuin liikkuu hyvin suojaamaan lapsen päätä sivutörmäyksessä kun taas muissa istuimissa lapsen pää tuli sivutörmäyksessä sivusuojista yli ja iskeytyi ikkunaan. TW-E meni lapsen pään mukana suojana. Vaikea selittää.

Yhteistyössä