Britax two-way-eliten kiinnitys..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saaru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saaru

Aktiivinen jäsen
29.08.2004
1 704
0
36
Onko turvallista kiinnittää toi istuin kasvot menosuuntaa autossa takapenkille keskelle. Meinaa tulla ahdasta tuolla takapenkilla ku kohta pitäis saada vielä turvakaukalo sinne mahtumaan. Tämän istuinen sijainti jäi mietityttään..
Kuiten siinä ois 5-pistevaljaat käytössä, turvakaukaloa ei saa keskelle; alusta jonka saa lannevyöllä kiinni keskelle, niin ei mahdu ja se mikä mahtuis niin ei saa lannevyöllä kytkee. Isofixit löytyy, mutta vain takana reunoilta.. *kääk* Pitääkö tässä vielä auto kaupoille lähteä? Edessä turvatyyny, joten ei kaukaloa sinne. Ellei sitä lähe poistaa/kytkee pois, joka maksaa kanssa aikalailla:(

Onpa jännä et tuon voi asentaa tuolla lannevyöllä, kun mulla oli tuo istuin ja sen käyttöohjeissa oli ettei saanu asentaa lannevyöllä ollenkaan. Tosin mulla oli vanhempaa mallia mut ihan samalta näyttää. Noita jalustallisia kaukaloitahan on muitakin merkkejä ku toi graco autobaby. Mulla on siitä se uudempi versio eli Logigo S. Britaxilta löytyy isofix kiinnikkeillä ja tais Recarollakin olla. Suosittelisin et meet turvaistuin kauppaan ja kysyt sieltä et miten kantsis tehä. :)

Oon aika paljon kierrellyt jo noita kauppoja, ja ainoat alustalliset mallit joita saa keskelle sijoittaa niin on noi Cragon kaukalot sekä Brio Primo. Mutta taitaa meillä sitten siirtyä Britaxi keskelle ja joku alustallinen kaukalo sitten laidalle. Mihin nyt sitten päädytäänkään. Nyt on sitten enemmän kyllä vaihtoehtoja turvakaukaloissa,jos ei keskelle sijoiteta.

Meillä tuo sama istuin käytössä ja kaivoin tuon käyttöohjeen (paperi version) esiin niin ohjeen mukaan saa sijoittaa keskelle pelkällä lannevyölläkin, suositus tietysti että lapsi yli 15kg.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä tuo sama istuin käytössä ja kaivoin tuon käyttöohjeen (paperi version) esiin niin ohjeen mukaan saa sijoittaa keskelle pelkällä lannevyölläkin, suositus tietysti että lapsi yli 15kg.

Voi myös laittaa ne kiinnityshihnat,joten voi laittaa pienemmänkin.
Niin siis tämä jos istuin on selkä menosuuntaa.Kasvot menosuuntaanhan ei kiinnitysvaljaita tarvitse =)

Yhteistyössä