V
vierailija
Vieras
Tony Blair: Ukrainan sota osoittaa lännen valtakauden olevan ohi
Blair uskoo Kiinan ottavan valta-aseman maailmassa.
Missä EU, siellä ongelma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis Kiina yhdessä Venäjän kanssa rules the world, tulevina vuosina.Samaa mieltä Blairin kans.
Vasemmistolainen diktatuuri rules the world. Se ei voi tietää hyvää.Siis Kiina yhdessä Venäjän kanssa rules the world, tulevina vuosina.
No mähän oon tarkentanu tuolla aiemmin joTarkenna vähän
Siis Kiina yhdessä Venäjän kanssa rules the world, tulevina vuosina.
Vaikka jättäisi kristinuskon pois, olen suurelta osin samaa mieltä.Kristinuskoa, skippaa tää viesti jos ei tunnu kivalle....
Valtion menestyshän ja turva riippuu sen suhteesta Jumalaan. Aikaisemmin suht kristillinen (ainakin nimikristillinen) länsi on vuosikymmenten aikana sekularisoitunut. Venäjä ja Kiinakaan eivät ole Jumalan mielen mukaisia valtioita, mutta ne tulevat toimimaan Jumalan rangaistuksen välikappaleina. Jumala antaa sapiskaa.
Vaikka meillä on turva Jumalassa, niin nykyisin Jumalalla ei ole mitään velvollisuutta suojata enää länttä, ja jos tekee sen silti, niin se on armoa.
Mutta jotenkin mulla on tunne, että se on nyt lännen menoa.
Sun näkökulma on sitten hukassa? Angle terre tmsNo mähän oon tarkentanu tuolla aiemmin jo
Totta. Suomessa vallitseva vasemmistolainen tasapäistämisen kulttuuri, sai alkunsa peruskouluun siirtymisestä, on Suomen tuhon tie.Kiina on panostanut lasten koulutukseen ja teknologiaan. Esim matematiikkaa opetetaan ihan eri tahtiin kuin Euroopassa. Matematiikkaolympialaisissa 30 parasta on lähes kaikki kiinalaisia.
Euroopassa löysäillään, etenkin Suomessa on pari vuosikymmentä ollut tasapäistämisen kulttuuri, kukaan ei saisi olla parempi, resurssit käytetään siihen että huonoimmat saadaan pysymään mukana. Tässä ei sinänsä ole mitään huonoa, mutta lahjakkaimpia ei ohjata eteenpäin, ja tulokset ovat jo näkyvissä.
Koulutusvienti nykykielellä. Ihmiset pätevöityvät kaiken kustannuksella. Pelin henki ei tunne rajoja.Totta. Suomessa vallitseva vasemmistolainen tasapäistämisen kulttuuri, sai alkunsa peruskouluun siirtymisestä, on Suomen tuhon tie.
"Kyllä ne aina kotiolot voittaa"Koulutusvienti nykykielellä. Ihmiset pätevöityvät kaiken kustannuksella. Pelin henki ei tunne rajoja.
Väitit mua muuten Puten trolliks ja vaikka mikskä, kun kerroin tästä sulle pari vuotta sitten.Siis Kiina yhdessä Venäjän kanssa rules the world, tulevina vuosina.
nepsu?Valta-asetelmat muuttuvat aikojen saatossa.
Eilisessä Yle A-talkissa keskusteltiin Kiinasta.
Ehkä kristallipallojen myynti lisääntyy lähiaikoina.
Maailma on kummallinen ja arvaamaton.
Lentokoneet muuttivat eilen reittejään Elon Muskin kantoraketin mereen tippuvien riekaleiden takia. Muutaman nepsun takia kaikki maailman kirjat ovat sekaisin.