Brio Zenton omistajat APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blondi

Vieras

Jos sinulla on Brio Zento -turvaistuin, voisitko ystävällisesti kertoa minulle, miten valjaissa olevat pehmusteet on kiinnitetty... pesin omastamme juuri päällyskankaan ja nyt, blondi kun olen, en keksi miten nuo pehmusteet kiinnitetään. Valjaiden pehmusteosissa siis kiinni vain yhteen suuntaan pienet remmit ja toisessa jopa jonkinlainen lukko.

Toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi auttaa..

Pujotat ne turvavyöt niistä pehmusteista läpi. Sitten pujotat ne pehmusteiden pienet remmit istuimen selkänojan läpi ja kiinnität yhteen. Käytössähän ne pehmusteet eivät liiku, ainoastaan turvavyöt niiden sisällä.

Mä sit taas puolestani kysyn sulta, että miten sait sen auton turvavyöhön kiinnitettävän metallisen varmisteen sieltä päällisen läpi jostain, että päällinen siis irtosi istuimesta?

Meillä istuin on autossa, joten en nyt pysty varmistamaan, että miten ne pehmusteet on kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
Pujotat ne turvavyöt niistä pehmusteista läpi. Sitten pujotat ne pehmusteiden pienet remmit istuimen selkänojan läpi ja kiinnität yhteen. Käytössähän ne pehmusteet eivät liiku, ainoastaan turvavyöt niiden sisällä.

juuri tätä tarkoitin enkä ollut varma oikeasta tavasta, KIITOS PALJON!

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:

juuri tätä tarkoitin enkä ollut varma oikeasta tavasta, KIITOS PALJON!

eipä kestä =)